1403/02/01 05:53


180979
تاریخ انتشار: 1396/09/11 23:56
بهبود راه‌های ارتباطی جنوب کشور با جاده چهارخطه بابامیدان گچساران به بهبهان

عصر جهان-
پروانه نیکمرام مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد می شود؟
بر اساس اطلاعات دقیق رسیده به این پایگاه خبری گفته می‌شود که «صابر مظاهری» مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد از اداره کار می‌رود، و «پروانه نیکمرام» از گزینه‌های محتمل جایگزین وی است.
«پروانه نیکمرام»، دانشجوی دکترای و دارای ۲۴ سال سابقه کار است، که از سال ۹۱ تاکنون به‌عنوان معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد در تخصصی‌ترین حوزه فعالیت دارد.
وی به مدت ۵ سال رئیس اداره کار،  اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به فعالیت بود، وی رئیس، کارشناس مسئول و کارشناس در تمامی حوزه‌های اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان را در کارنامه خود دارد.



«ابراهیم مهرجو» معاونت پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل کار و امور اجتماعی استان و «سیف‌الله علیخانی» که مدیریت اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان را بر عهده دارد از دیگر گزینه‌های احتمالی جایگزین صابر مظاهری هستند
انتصاب یک بانو در جهادکشاورزی کهگیلویه و بویر احمد
با صدور حکمی از سوی جعفر گوهرگانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد "زهره حبیبی" بعنوان مدیر صنایع کشاورزی، تبدیلی و غذایی این سازمان معرفی و از زحمات علی عوض‌زاده مدیر پیشین تقدیر شد.
حبیبی، دانشجوی دکترای در رشته کشت و کار گیاهان دارویی است و پیش از این در بخش ترویج جهاد کشاورزی مشغول بود.


بهبود راه‌های ارتباطی جنوب کشور با جاده چهارخطه بابامیدان گچساران به بهبهان
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکمیل جاده چهارخطه بابامیدان گچساران به بهبهان نقش زیادی در بهبود راه های ارتباطی جنوب کشور دارد.
محمدعلی علیمردانی در حاشیه بازدید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشوراز راه گچساران – بهبهان افزود: این راه از مسیرهای شریانی جنوب کشور بوده که از پیشرفت خوبی برخوردار است. محور بابا میدان – گچساران- بهبهان بخشی از بزرگراه سراسری شیراز و اهواز بوده که نواحی جنوب کشور را به مناطق شرقی متصل می‌کند.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح چهار خطه بابامیدان، گچساران به بهبهان بیش از ۱۵۰ کیلومتر طول دارد، افزود: عملیات ساخت چهار خطه بابامیدان، گچساران به بهبهان به طول ۱۵۰ کیلومتر هم اکنون در ۲ قطعه گچساران به باشت و گچساران به بهبهان در حال اجراست.
وی ادامه داد: ۱۰۸ کیلومتر از این جاده در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۲۵ کیلومتر در استان فارس و ۱۷ کیلومتر آن نیز در استان خوزستان قرار دارد.
علیمردانی بیان کرد: راه مواصلاتی بابامیدان – گچساران نقش مهمی در کاهش ترافیک ایفا می کند. چهار خطه شدن این مسیر در کاهش سوانح جاده‌ای به دلیل ترانزیتی بودن آن بسیار تأثیرگذار است. همچنین با تکمیل این طرح، تحول چشمگیری در تسهیل تردد در این جاده شریانی ایجاد خواهد شود. این محور یکی از جاده های مهم پرترافیک جنوب کشور بوده که سالانه شاهد حجم زیاد تردد است.
وی اضافه کرد: قطعه گچساران به بهبهان از فلکه نرگسی تا پل خیرآباد به طول ۴۰ کیلومتر هم اکنون در دست احداث بوده که این قطعه بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

آتش چاه ۱۴۷ رگ سفید گچساران همچنان زبانه می کشد
مسئول پشتیبانی حفاری گچساران گفت: اگر امروز استرینگر کار گذاشته شود ۱۰۰ درصد چاه ۱۴۷ رگ سفید خاموش خواهد شد.
رامین آذر نیا افزود: در راستای مهار آتش چاه ۱۴۷ رگ سفید در گچساران اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.
وی بیان کرد: با همدلی و تلاش کلیه پرسنل گچساران، مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری، پیمانکاران دوگنبدان توانستیم برخی اقدامات را در ۱۴ روز جهت مهار آتش در رگ سفید انجام دهیم. در مهارآتش چاه ۱۴۷ رگ سفید مهمترین عامل آب بوده که در این راستا توانستیم دو استخر احداث کنیم. از دیگر اقدامات انجام شده در این عملیات مهم می توان به احداث و ترمیم سه خط لوله ۴ اینچ از تل چگاه در حدود ۱۵۰ کیلومتر در کمتر از ۳۶ ساعت و یک خط ۸ اینچ از داربهاره آغاجاری در حدود ۶۰ کیلومتر در کمترین زمان ممکن برای آبگیری استخرها و آبرسانی اشاره کرد.
مسئول پشتیبانی حفاری گچساران خاطرنشان کرد: راه اندازی لوکشینهای c و e چهار تا هفت ماه زمان بر بود که با همدلی و تلاش تمامی پرسنل و حمایت همه جانبه پیمانکاران گچساران، این کار در ظرف مدت ۱۴ روز انجام شد.
مسئول پشتیبانی حفاری گچساران ادامه داد: پر رنگ ترین نقش را رئیس بخش ایمنی گچساران و پرسنل آن در این عملیات با خروج دستگاه‌های سوخته حفاری از دکل حفاری از منطقه ایفا کردند. اصل و بیس کار و کارهای اجرایی را مناطق نفتخیز جنوب انجام داده است. احداث لوکیشن ها، استخرها، آسفالت جاده ها، مخروط ریزی، احداث کمپ از جمله برخی کارها بوده که توسط مناطق نفتخیز جنوب در این عملیات صورت گرفته است.
مسئول پشتیبانی حفاری گچساران تصریح کرد: مناطق نفتخیز جنوب از قبل تجربه خاموش کردن چاه ها را مانند چاه ۵۸ در گچساران و ۵۰ اهواز را در کارنامه خود داشته است.
چاه ۱۴۷ رگ سفید – ۲ در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هفتم آبان ماه گذشته در حین حفاری به‌ وسیله دستگاه حفاری ۹۵ فتح ملی حفاری دچار فوران گاز و آتش سوزی شد.





Copy Right 2013 Artmis.ORG