1403/02/07 23:29


180995
تاریخ انتشار: 1396/09/14 16:38
ناصر مختاری: اداره بهزیستی شهرستان بهمئی با ۳ مجتمع روستایی و ۱ مجتمع شهری به ۴۹۵ مستمری بگیر و ۶۰۱ نفر توانخواه خدمت رسانی می نماید

به گزارش سیروس بزمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، امروز در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی جشن روز جهانی معلولین با حضور امام جمعه  شهرستان، فرماندار, نیروهای اداری ادارات شهرستان، فرهنگیان محترم، معلولین عزیز شهرستان و دیگر اقشار مردم برگزار گردید.

 

در ابتدای این مراسم آقای مختاری مدیر اداره ی بهزیستی شهرستان بهمئی ضمن خیر مقدم خدمت همه مدعوین گفتند: در حوزه توانبخشی اداره بهزیستی تعداد مستمری بگیران ۴۹۵ نفر هستند و همچنین ۶۰۱ نفر در سطح شهرستان توانخواه داریم که در کمیسیون ها تعیین گردیدند و پشت نوبتی ما محسوب می شود و به آنها خدمات ارائه می دهیم ولی نمی توانیم مستمری به آنها پرداخت کنیم.

مدیر اداره ی بهزیستی شهرستان گفتند: اداره بهزیستی شهرستان دارای ۳ مجتمع روستایی و ۱ مجتمع شهری می باشند که پرونده‌های معلولین عزیز در آنها جمع آوری می شود و به آنها در این مجتمع ها خدمات و مستمری پرداخت می شود و هیچ گونه پرونده ای از مددجویان در اداره بهزیستی شهرستان وجود ندارد.

 ایشان گفتند: از بدو تولد غربالگری را برای نوزادان انجام می دهیم تا مشخص کنیم که چه تعداد از آنها دچار معلولیت هستند و به انها خدمت رسانی انجام می دهیم.

رئیس اداره بهزستی بهمئی در ادامه گفتند: برای کاشت حلزون در اوایل تولد برای هر نفر تقریباً ۳۷ میلیون تومان از طرف بهزیستی هزینه می شود.ا

مختاری از همه مسئولین شهرستان خواهان مناسب سازی ادارات و سایر قسمت های شهر برای افراد معلول گردیدند.

در ادامه مراسم امام جمعه شهر لیکک به ایراد سخن پرداختند و از جامعه معلولین حمایت کردند و مسئولین محترم شهرستان را دعوت به کمک و همکاری با اداره بهزیستی شهرستان برای خدمت رسانی به این افراد معلول گردیدند.

 در پایان این مراسم به تعدادی از معلولین عزیز جوایزی اهدا گردید.




Copy Right 2013 Artmis.ORG