1403/01/31 03:52


181054
تاریخ انتشار: 1396/09/20 22:02
مراحل ساخت فیلم کوتاه "واکس قرمز" شهرستان بهمئی به پایان رسید و آماده اکران هست

به گزارش عصر جهان، مراحل ساخت فیلم کوتاه "واکس قرمز" به پایان رسید و آماده اکران هست. آنچه ذیلا مشاهده می کنید گفتگوی داود طلوعی مطلق با وحید محسن نژاد کارگردان فیلم کوتاه "واکس قرمز" است.


داودطلوعی مطلق: سلام برای شروع مایلم بیشتر از خودتان بگویید:
سلام .
وحید محسن نژاد هستم متولد 1368فیلم ساز و دارای مدرک بازیگری حرفه ای و کارگردانی هستم چندسالی در تهران کارکردم و کم کم داشتم وارد کار حرفه ای میشدم که حتی از سوی کارگردانان بزرگی دعوت شدم ولی متاسفانه بخاطرنداشتن پول و حتی کرایه خانه به بهمئی برگشتم.
داودطلوعی مطلق: تاحالا چند تا فیلم تولید کردی:
وحیدمحسن نژاد: به علت نداشتن هزینه واقعا شرایطم سخت هست که بتوانم فیلمهای زیادی بسازم ولی باهمین دست خالی و نداشتنها اولین فیلمی که تولید کردم "نان و باد" بود که یکسال از ساخت آن میگذرد و حالا هم دومین فیلمم "واکس قرمز"هست که مراحل ساخت وتدوین آن را به اتمام رساندم واماده اکران هست.
داودطلوعی مطلق:ازداستان فیلم  واکس قرمزبیشتربگو:
وحیدمحسن نژاد:داستان فیلم پسر بچه ای دبستانی هست که علاوه بر مدرسه رفتن کار میکند،و خرج مخارج مدرسه رفتنش رادر می آورد،این پسر بچه وسایل کار خود (واکس،دمپایی وکفش،فرچه واکس و..)را داخل کیفش می گذارد و قبل از مدرسه رفتن در خیابون کارمیکند .
این پسر بچه نیازمبرم  به 10هزارتومان پول دارد تامخارج مدسه اش را در بیاورد.اما متاسفانه مشتری برای واکس زدن کفش نمی اید و......


داودطلوعی مطلق:چند نفر بازیگر دراین فیلم نقش بازی می کنند
وحیدمحسن نژاد:3عوامل سااخت فیلم جمعا 10نفرهستند که 3نفربازیگر دارم که هر 3نفر بچه های بهمئی هستند.
فیلمبرداری و صدابرداری وتدوین به صورت حرفه ای توسط دوست خوبم آقای معمارزاده و با هزینه ی بالا انجام گرفت
همانطور که فیلم قبلی را با هزینه خودم دراین شهر ساختم فیلم دومم را هم مجددا باهزینه شخصی واستفاده از بازیگرهای بومی تولیدکردم
داودطلوعی مطلق: آیا بازیگران حرفه ای بودند یا قبلا فیلمی بازی کردن؟
وحیدمحسن نژاد:نه درهر دو فیلم بازیگران از صفر شروع کردند و در کار دوم عداز ۱۵جلسه اموزش بازیگری فشرده توانستم بازیگر را بهمرحله ای برسانم که بازیگر فقط بتواند جلوی دوربین بایستد که این خود کار سختی بود وبخشی زیادی از انرژی و وقت ما را گرفت.
داودطلوعی مطلق:لوکیشن فیلم کجا بود وساخت فیلم چقدر طول کشید:
وحیدمحسن نژاد:اغلب سکانسهای فیلم دروسط شهرو در داخل پیاده روهای اصلی شهرضبط شده اندکه این خود با توجه به نوع برخورد مردم باگروه فیلمبرداری هم جالب بود وهم سخت.که مدت 6روز طول کشیدوتدوین آن بدلیل مشکلات مالی هم چندماهی طول کشید.


داودطلوعی مطلق:درپایان اگر حرفی،پیامی دارید از تریبون ما میتوانیدبه مخاطبین خود درمیان بگذارید:
وحیدمحسن نژاد:حرفی نیست جز تشکرازهمه عزیزانی که درساخت این فیلم ها ما را یاری کرده اند مخصوصا مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمدجناب آقای دکتر دهبانی پور ،جناب آقای پیرسبزی معاونت محترم هنری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی ،جناب آقای خوبی زاده ریاست محترم اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی وهمکاران ایشان و همچنین از جناب آقای درخشان ریاست اسبق اداره فرهنگ وارشاداسلامی و آرزوی موفقیت وسربلندی برای هنرمندان عزیزشهرستان بهمئی دارم. و همچنین تقاضا دارم برای حمایت از من وکارهایم به آدرس اینستاگرامم vahid_mohsennegadسربزنید.
داودطلوعی مطلق: ازاینکه وقت خود را دراختیار ما گذاشتید ممنون و سپاسگذارم
انشالله که همیشه موفق و سربلند باشی .





Copy Right 2013 Artmis.ORG