1403/01/28 23:37


18846
تاریخ انتشار: 1394/11/06 18:53
جلیلی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم لالی، مسجدسلیمان و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو گفت: در تأمین آب شرب و کشاورزی مسجدسلیمان،‌ لالی و هفتکل تسریع شود.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان:

اسماعیل جلیلی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 6 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود به وزیر راه و شهرسازی گفت: علی‌رغم قول های داده شده اقدامی برای اجرای فاز دوم محور اهواز به مسجد سلیمان صورت نگرفته است همچنین محور دوم اهواز به هفتکل کماکان منتظر اجرای پروژه و تأکید وزیر و مدیران مربوطه است.

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو تصریح کرد: علی‌رغم وعده های داده شده برای تعیین و تکلیف خسارات پشت سد گتوند هنوز مبلغی جهت پرداخت خسارت به کشاورزان بابت اراضی خسارت دیده داده نشده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی همچنین از وزیر نیرو درخواست کرد که در انتقال تأسیسات تأمین آب شرب شهرستان لالی و تأمین آب کشاورزی مسجد سلیمان، لالی و هفتکل تسریع کند.

شایان ذکر است دکترجلیلی نماینده مردم شهرستان های  مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس، بعنوان عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه و بودجه تعیین شد.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG