1403/02/01 03:39


191242
تاریخ انتشار: 1396/10/08 16:40
انقلاب اسلامی در شرایط کنونی در پیچی تاریخی قرار دارد و دشمنان مردم از هر حربه ای جهت ضربه زدن به این نظام مقدس استفاده می کنند.

عصر جهان-مجمع عالی بسیج شهرستان بهمیی به مناسبت 9 دیماه بیانیه ای به شرح زیر صادر نمودند:
بسم الله الرحمن الرحیم
((پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد ))
انقلاب اسلامی در شرایط کنونی در پیچی تاریخی قرار دارد و دشمنان مردم از هر حربه ای جهت ضربه زدن به این نظام مقدس استفاده می کنند.
در این برهه نیروهای دلسوز نظام از هر قشرو صنفی باید جهت مبارزه با ترفندهای مختلف دشمن هوشیاری خود را حفظ نمایند و مردم را نسبت به ترفندهای مختلف دشمن اگاه سازند .
در شرایط کنونی که سلطه گران سعی دارند با اعمال فشارهای بین المللی موجبات شکست جمهوری اسلامی را فراهم آورند حمایت مردم علی الخصوص جوانان عزیز از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت ورهبری برگ زرین دیگری را رقم خواهد زد.
در روز 9دی باردیگر نشان خواهیم داد ؛
که ملت ایران اسلامی همواره به فرمایشات مقام عظمای ولایت گوش میدهندوهمواره ولایت فقیه را پشتیبانی خواهند کرد.
مجمع بسیج شهرستان و نخبگان مختلف جامعه وجوانان بسیجی ضمن گرامیداشت 9دی بار دیگر با آرمانهای مقدس نظام انقلاب اسلامی،امام راحل و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای تجدید عهد نموده وانزجارخودرا ازدشمنان وتوطئه گران داخلی وفریب خوردگان اعلام می داریم ودر راه شکوفایی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.لذا از از مردم شهید پرور و بسیجیان همیشه در صحنه دعوت میکنیم با قدرت هرچه تمامتر در راه پیمایی9دی در روز شنبه شرکت کنیم و مشت محکمی بر دهان فتنه گران زده و به مانند سالهای قبل در راهپیمایی با شکوه 9دی شرکت نماییم/پ
((مجمع عالی بسیج شهرستان بهمیی))

برچسب ها:
بهمئی ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG