1403/02/01 15:47


191269
تاریخ انتشار: 1396/10/10 22:30
نماینده مردم آبادان در مجلس:
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت:شخصا کار شکنی های وزارت نفت را در قبال تیم صنعت نفت آبادان دیده ام.

عصرجهان-جلیل مختار عصر امروز در نشست بررسی مشکلات تیم صنعت نفت آبادان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر تیم صنعت نفت آبادان به موفقیتی دست یافته، نتیجه عدم ورود به حواشی بوده و رعایت خط قرمزها، یکی از عوامل نتایج درخشان امروز است.
وی ادامه داد: تیم صنعت نفت در یک فرصت طلایی قرار دارد که به سود مردم آبادان، مدیران، مربیان، بازیکنان و وزارت نفت است، اگر با یکدیگر مشکلاتی داریم بین خود و پشت درهای بسته اختلافات را برطرف سازیم.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات وجود دارد اما باید اقتدار خود را حفظ کنیم، شخصاً کار شکنی‌های وزارت نفت را در قبال تیم صنعت نفت دیده‌ام، باید اتحاد و آرامش خود را حفظ کرد و با یکدلی پیش رفت.
مختار یادآور شد: ضمن اینکه موقعیت ما طلایی است، در یک شرایط بحرانی قرار گرفته‌ایم، باید از این فرصت استفاده کرد، نمایندگان مجلس نیز چند روزی است به این موضوع ورود کرده‌اند و پیگیری‌ها ادامه دارد، اما مراحلی را که می‌توانست این باشگاه را در شرایط صدور مجوز پرداخت مالی قرار دهد زمان‌بر بود و ما مجبور شدیم از راه دیگر این مشکل را برای تیم صنعت نفت برطرف سازیم.
وی عنوان کرد: در نشست‌هایی که برگزار و مشورت‌هایی که اخذ شد، دو موضوع به ما پیشنهاد شد، موافقت‌هایی را دریافت کردیم که ظرف چند روز آینده به حل مشکلات منجر می‌شود.
نماینده مردم آبادان در خانه ملت تأکید کرد: به صورت قانونی در حال طی مراحلی هستیم که نیاز به پیگیری مستمر دارد، اما در حقیقت زمان برای انجام این گونه اقدامات کافی نیست چرا که دیر از این موضوع مطلع شدیم و دیر ورود کردیم.
مختار خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز از طریق استاندار خوزستان پیگیری‌هایی انجام شد و ضمن گلایه‌مندی از بی‌توجهی مسئولان استان نسبت به تیم صنعت نفت آبادان، با مسئول مربوطه در وزارت نفت تماس گرفته شد و قول‌هایی در خصوص رفع این مشکل اخذ گردید.
وی در ادامه گفت: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان نیز در نشست هیئت‌مدیره شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی حضور خواهد یافت و ضمن ارائه گزارش، پیگیری‌هایی در این خصوص انجام خواهد داد.
نماینده مردم آبادان خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه نیز مجمع نمایندگان خوزستان در آبادان تشکیل جلسه خواهد داد و یکی از دستورهای جلسه مربوط به تیم صنعت نفت آبادان است.
مختار در پایان تصریح کرد: مردم آبادان اطمینان داشته باشند که همه مسئولان شهرستان به طور یک‌صدا برای رفع مشکل تیم صنعت نفت آبادان بسیج شده‌اند/فارس

برچسب ها:
صنعت نفت ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG