1403/01/10 11:06


191341
تاریخ انتشار: 1396/10/15 00:20
فولاد خوزستان که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف سیاه‌جامگان رفته بود با گل ایمان مبعلی از سیاه جامگان پیش افتاد تا اینکه محمد مهدی عسکری در دقیقه ۹۲ با ضربه‌ای دقیق دروازه فولاد خوزستان را باز کرد.

عصر جهان؛محمد ابولیان(نوروزی)
فولادخوزستان (۱)سیاه جامگان(۱)
*گلها:ایمان مبعلی(۵۳)فولاد خوزستان--محمدمهدی عسکری (۲-۹۰)سیاه جامگان مشهد
🔶اخطار:فرشادجانفزا(۴۱)فولادخوزستان--محمد مهدی عسکری(۴۲)سیاه جامگان
*داور:محمدحسین ترابیان
*تماشاگر:حدود۱۰هزارنفر
*روزبرگزاری :پنج شنبه ۱۴دیماه ۹۶
محل برگزاری:ورزشگاه غدیراهواز
*ساعت برگزاری:۱۵
*چهارچوب رقابت:هفته هجدهم لیگ برترفوتبال جام خلیج همیشه فارس
*نتیجه دیداررفت:۲بر۱بسود فولاد
🔴فولادخوزستان:
حامدلک،حسین بیت سعید ،یوسف وکیا ،امیر زلیکانی (۵۱-مجتبی حق دوست) ،پیمان شیرزادی،فرشاد جانفزا (۷۲-صابرحردانی )،ایوب والی ،عبدالله کرمی ،رحیم زهیوی (۸۸-میلاد بدرقه)، سینامریدی،ایمان مبعلی
▪سرمربی :سیدسیروس پورموسوی
...................................
⚫سیاه جامگان:
محمدحسین عین افشار،محسن آقایی،حمیدعلی عسکری(۶۴-حسین بهرامی)،میرهانی هاشمی،محمدعلی فرامرزی ،امیرمحمدپناهی (۷۹-سهیل صالحی)،امیر محمدپناهی یونس شاکری ،پیام ملکیان ،حسین رامهران(۳-۹۰حنیف عمران زاده)،کیوان امرایی
▪سرمربی:غلامرضا عنایتی


⚽جریان گلها:
*دقیقه۵۳ پاس به بیرون  بیت سعیدباعث شدایمان مبعلی ازپشت محوطه جریمه سیاه جامگاه در موقعیت شوت زنی قرارگیرد،وبایک شلیک دیدنی  دروازه تیم میهمان رافروریزد وگل نخست این دیداررابسود فولادخوزستان به ثمررساند.
...................................
*دقیقه ۲-۹۰محمدمهدی عسکری درمیان آشفتگی خط دفاعی میزبان که تاقبل ازاین خوب کارکرده بوددرمحوطه جریمه فولاد صاحب موقعیت شدوباشلیکی دقیق دروازه ی لک رابازکردتاتیم میهمان دروقتهای تلف شده به گل تساوی دست یابد.
⭕حادثه ویژه:
دقیقه (۸۶)نفوذ وشلیک زمینی محسن آقایی درمحوطه جریمه تیم میزبان پس ازاثابت به شیرزادی درآستانه ی به ثمررسیدن گل تساوی بخش بازی ،بادفع بموقع عبدالله کرمی ازروی خط دروازه فولادسازان بی اثرماندامایک ضربه کرنرنسیب تیم میهمان کرد.
در چهار چوب رقابتهای فوتبال لیگ برترجام خلیج همیشه فارس ودرآغازهفته ی هجدهم این مسابقات فولاد خوزستان تیم دوم جدول رده بندی در ورزشگاه غدیر اهوازمیزبان سیاه جامگان مشهدبود، شاگردان پورموسوی بدنبال تداوم موفقیتهای خود در لیگ برتر و باکسب سه امتیازاین دیدار خانگی، منتظرلغزش احتمالی پرسپولیس صدرنشین و نزدیکترشدن به تیم برانکو بودند خواسته ی که در پایان این دیدار به آن نرسیدند، چرا که فولادسازان در این بازی با از دست دادن موقعیتهای متعدد حتی از تک گل خود در وقتهای تلف شده هم نتوانستند نگاهداری کنند و با دریافت گل تساوی در دومین دقیقه وقتهای تلف شده ،پیروزی را با تساوی عوض کردند.
هواداران فولاد که در فاصله چند دقیقه مانده به پایان این بازی خود را برای جشن و پایکوبی آماده کرده بودند بعد از دریافت گل تساوی آنهم در وقتهای تلف شده و توقف بازیکنان محبوب خود، باآرامی و البته ناراحتی ورزشگاه غدیر را به قصد خانه های خویش ترک نمودند.
پورموسوی هم که شاگردانش دو امتیاز ارزشمنداین دیدار حساس را از دست دادند حالا بعد ازکسب اطلاع از توقف خانگی  پارس جنوبی جم نزدیکترین تعقیب کننده خود، در برابرسپاهان در شهرجم کمی از ناراحتیش در پی از دست دادن امتیاز میزبانی حریف جنوبی شان دراین دیدارخانگی کاهش یافت
شایان ذکر است فولاد خوزستان با ۳۴ امتیاز جایگاه خود را در رده دوم مستحکم‌ کرد.
⚽️نتایج و برنامه هفته 18 لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس
◀️پنجشنبه 14 دی 1396
فولاد  1 - 1  سیاه جامگان    
پارس جنوبی جم  0 - 0  سپاهان    
◀️جمعه 15 دی 1396
تراکتورسازی  -  استقلال  14:30
پدیده  -  صنعت نفت آبادان  14:30
ذوب آهن  -  پیکان  15:00
سپیدرود رشت  -  گسترش فولاد  15:00
سایپا  -  استقلال خوزستان  16:30
پرسپولیس  -  نفت تهران  16:30


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG