1403/01/31 20:54


191354
تاریخ انتشار: 1396/10/15 16:43
در راستای اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي انجام گرفت؛
سرگرد محمود عدالت پرور افزود: در همین راستا و طی یک هفته گذشته ماموران انتظامی مقادیری مواد مخدر از نوع ترياك در بسته بندی های آماده فروش و چندین قبضه سلاح شكاري را كشف و ضبط و تعداد پنج نفر خرده فروش مواد مخدر و 10 نفر معتاد متجاهر را نیز دستگیر کردند.

به گزارش عصر جهان به نقل از پايگاه خبری پليس، فرمانده انتظامي شهرستان بهمئي از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در این شهرستان خبر داد.  
سرگرد محمود عدالت پرور افزود :عوامل انتظامي اين فرماندهي در یک هفته گذشته ، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاكسازي مناطق آلوده و دستگيري معتادين متجاهر را از ابتدای هفته تا کنون را به اجرا گذاشتند.  
وی افزود: در همین راستا و طی یک هفته گذشته ماموران انتظامی مقادیری مواد مخدر از نوع ترياك در بسته بندی های آماده فروش و چندین قبضه سلاح شكاري را كشف و ضبط و تعداد پنج نفر خرده فروش مواد مخدر و 10 نفر معتاد متجاهر را نیز دستگیر کردند.  
عدالت پرور خاطر نشان کرد : 104 نفر متهم تحت تعقيب دستگاه قضايي و پلیس نیز دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.  
این مقام ارشد پلیس شهرستان بهمئی در ادامه بیان داشت : همچنين تعداد 30 دستگاه وسایل نقليه متخلف را توقيف و به پاركينگ انتقال دادند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهمئی در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود و هرگونه پيشنهاد وانتقادات خود را در جهت راهنمايي و همکاري پليس درموفق بودن ماموريتهايش توسط تلفن 197 اعلام دارند.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG