1403/01/31 00:46


191400
تاریخ انتشار: 1396/10/16 23:03
با حضور علیرضا محجوب و حسن صادقی؛
امروز شنبه ۱۶ دی‌ماه، پیکر دبیر اجرایی فقید خانه‌ی کارگر خوزستان در زادگاهش روستای چشمه گرگی از توابع باغملک به خاک سپرده شد.

عصرجهان-آقایار حسینی که پس از ماه‌ها استقامت در مقابل عارضه‌ی مغزی، بامداد دیروز جمعه به ابدیت پیوست، امروز در زادگاهش قلعه تل از توابع شهرستان باغ‌ملک خوزستان در میان انبوه مردم اندوهگین، به منزل ابدیت پیوست.

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در سخنانی به تمجید از این یار دیرین پرداخت و گفت: مرحوم حسینی از پیشکسوتان خانه کارگر بود که با پاکی و صداقت در این سال‌ها به فعالیت مستمر پرداخت و الحق که نتایج مثبتی نیز از خود برجای گذاشت.

در این مراسم آحاد مختلف مردم، شخصیت‌های سیاسی و دولتی، شیوخ و بزرگان قبایل و طوایف عرب و لُر و بختیاری، تشکل‌های سیاسی و همچنین شکرخدا موسوی نماینده پیشین مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

خاکسپاری آقایار حسینیخاکسپاری آقایار حسینیخاکسپاری آقایار حسینیخاکسپاری آقایار حسینیخاکسپاری آقایار حسینی

خاکسپاری آقایار حسینیذوالفقار شریعتخاکسپاری آقایار حسینیخاکسپاری آقایار حسینیخاکسپاری آقایار حسینیخاکسپاری آقایار حسینیخاکسپاری آقایار حسینیخاکسپاری آقایار حسینیخاکسپاری آقایار حسینیخاکسپاری آقایار حسینیخاکسپاری آقایار حسینیخاکسپاری آقایار حسینیخاکسپاری آقایار حسینی

عکاس: یوسف کریمی/ایلنا




Copy Right 2013 Artmis.ORG