1403/01/09 19:09


191488
تاریخ انتشار: 1396/10/22 22:57
رئیس دادگستری شهرستان ریگان در رابطه با پرونده پیچیده مفقودی یک دختر جوان در این شهرستان گفت: شامگاه گذشته پس از ۶ ماه تحقیق فنی مشخص شد خانم جوان به ضرب گلوله به قتل رسیده است

رئیس دادگستری شهرستان ریگان در رابطه با پرونده پیچیده مفقودی یک دختر جوان در این شهرستان گفت: شامگاه گذشته پس از ۶ ماه تحقیق فنی مشخص شد خانم جوان به ضرب گلوله به قتل رسیده است.

به گزارش میزان، امین سلطانی زرندی جزئیات قتل دختر جوان در بیابان‌های ریگان را تشریح کرد وگفت: قاتل اختلافات خانوادگی را علت و انگیزه این قتل عنوان کرده است.

وی اظهار داشت:در تاریخ ۱۲ تیر سال جاری پس از اعلام مفقودی یک خانم جوان ۲۶ ساله بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت.

این مقام قضایی اعلام کرد:پس از تحقیقات اولیه توسط کارگاهان پلیس آگاهی احتمال به قتل رسیدن این خانم جوان قوت گرفت و بلافاصله با دستور قضائی ۵ مظنون مرتبط با این حادثه دستگیر شدند.

وی ادامه داد:به لحاظ پیچیدگی موضوع تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه یافت تا اینکه شامگاه گذشته راز این ماجرای پیچیده که شش ماه به طول انجامید رمزگشایی شد و قاتل دستگیر و به قتل اعتراف نمود.

زرندی با اشاره به اینکه قاتل از خویشاوندان مقتول است، افزود:اختلافات خانوادگی علت و انگیزه این حادثه دلخراش بوده است.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان بیان داشت:قاتل در اعترافات اولیه اقرار کرده است که با طرح نقشه قبلی توسط همدستش مقتول (الف. م) را به بیابان‌های اطراف ریگان منتقل می‌کند و با ۵ ضربه گلوله اسلحه کلاشینکف به قتل می‌رساند و جنازه وی را به درون چاه می‌اندازد.

راز جنایت در بیابان‌های ریگان کشف شداین مقام قضائی تاکید کرد:افراد بایستی در خصوص حل وفصل اختلافات خانوادگی خود با طرح دعوی در سیستم قضائی پیگیر امور باشند و یا اینکه از مراکز مشاوره خانواده، نهاد‌های فرهنگی ودینی کمک بگیرند.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت:تجربه نشان داده است در بسیاری از پرونده‌ها افراد بدلیل سوء تفاهم دست به اقداماتی می‌زنند که خسارت‌های غیرقابل جبرانی برای خود و اطرافیانشان بوجود می‌آورند که دیگر جای جبران وجود ندارد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG