1403/01/31 00:04


191591
تاریخ انتشار: 1396/11/06 22:09
امام جمعه باشت:
حجت الاسلام عبودی امام جمعه شهر باشت: خواسته مردم و افکار عمومی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبارزه با استخدام های طایفه ای و معرفی مدیران خاطی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از باشت،حجت الاسلام عبودی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر باشت با بیان اینکه خواسته مردم برخورد با استخدام های طایفه ای در استان است، اظهار داشت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بدو ورود به استان و همچنین در نخستین جلسه با ائمه جمعه استان با صراحت بر برخورد با استخدام های طایفه ای در استان تأکید کردند اما علی رغم گذشت چند ماه هنوز شاهد اقدامی مبنی بر معرفی مدیران خاصی نبوده ایم.
وی افزود: استاندار محترم با صراحت به وجود استخدام های طایفه ای توسط یکی از مدیران دستگاه ها اذعان داشته فلذا ما منتظر برخورد قضایی و اداری با این مدیر متخلف هستیم.
حجت الاسلام عبودی مدیر طایفه گرا را خائن به مردم و جوانان اعلام کرد و گفت: مدیری که در دستگاه خود اقدام به استخدام فامیلی می کند مدیری اسلامی نیست و باید عزل و دستگاه قضایی با وی برخورد نماید.
وی ادامه داد: مردم از این مسامحه کاری ها گلایه مندند و از اینکه حرفی زده می شود اما نتیجه مشخص نیست.
امام جمعه باشت تصریح کرد: درخواست ما از استاندار این است که چه برخوردی با این مدیر شده و چرا این مدیر به مردم معرفی نمی شود. مردم منتظر معرفی این مدیر هستند و همه ما از این اقدام استاندار حمایت می کنیم.
حجت الاسلام عبودی از نحوه استخدام ها در برخی ادارات نیز گلایه کرد و گفت: برخی شنیده ها حاکی است که بعضی از نیروها با وجود سابقه چندین ساله در ادارات قرار رسمی و قطعی آنها انجام نشده اما نیروهایی در بدو ورود اقدام به جذب و استخدام رسمی آنها می شود که این موضوع جای بررسی دارد.
وی همچنین از فرماندار باشت درخواست کرد که از استخدام غیرقانونی در ادارات این شهرستان به بهانه های مختلف مانند نیروهای شرکتی و ... جلوگیری شود.
مردم از خرید مرغ زنده بپرهیزند
امام جمعه شهر باشت در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به شیوع آنفلوآنزا فوق حاد پرندگان در کشور و مناطق مختلف، خواستار همکاری مردم با نیروهای انتظامی و دامپزشکی شد.
حجت الاسلام عبودی جلوگیری از فروش مرغ زنده را مهمترین اولویت برای پیشگیری از این بیماری اعلام کرد و گفت: درست است که برخی از مردم از راه فروش مرغ زنده ارتزاق می کنند اما در این مورد مهم موضوع زندگی و جان مردم است و بخشی از پیشگیری مربوط به مردم است که با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی می توان جلوی این بیماری را گرفت.
برگزاری مراسمات دهه فاطمیه در باشت
امام جمعه باشت به مراسمات پیش رو و ایام فاطمیه اول و دوم اشاره کرد و گفت: فاطمه زهرا «س» مادر عاشوراست و در این ایام به مدت سه شب در ایام فاطمیه اول و 5 شب در ایام فاطمیه دوم برنامه عزاداری به مناسبت شهادت بانوی دو عالم در باشت برگزار می شود.
حجت الاسلام عبودی مراسم عزاداری اهل بیت «ع» را پناهگاهی برای تربیت فرزند صالح خواند و خواستار حضور گسترده در این مراسمات شد.
مردم به انقلاب وفادارند
وی همچنین به سالروز ورود امام خمینی «ره» در 12 بهمن اشاره کرد و گفت: یاد امام و شهدا همیشه در زندگی مردم ایران جاری است و در این ایام باید در کنار بیان نواقصات به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی برای مردم نیز اشاره و مردم را از خدمات نظام آگاه کرد.
حجت الاسلام عبودی باغ بیان اینکه ما منتقد اختلاس و فساد هستیم، ادامه داد: نباید فراموش کرد که انقلاب ما انقلاب اسلامی است و پرچم جمهوری اسلامی در سایه این انقلاب برافراشته شده است.
وی ادامه داد: امروزه پرچم انقلاب اسلامی، علیرغم برخی عیب و نقص ها در تمام دنیا برافراشته است و دنیا جمهوری اسلامی را به عنوان  یک الگوی ناب در همه زمینه ها قرار داده است.
امام جمعه باشت بینا داشت: اگر مسئولین بتوانند عیب و نقص ها را برطرف نمایند ما در دنیا بی نظیر هستیم و مسئولین بدانند که مردم ما معتقد به انقلاب و نظام هستند و در هر جایی که نیاز بوده حضور پررنگ و قدرتمندی داشته اند.
افزایش قدرت دفاعی و نظامی ایران در دنیا
حجت الاسلام عبودی به رزمایش محمدرسول الله«ص» توسط ارتش قهرمان نیز اشاره کرد و گفت: ارتشیان سرافراز ایران این رزمایش را با قدرت انجام داده که نشان از قدرت نظامی و دفاعی ایران دارد و این قدرت روز به روز نیز بیشتر خواهد شد.
وی تصریح کرد: با همت فرزندان این خاک، توان موشکی و توان نیروهای آموزش دیده ایران اسلامی در حال رشد و پیشرفت است.
خبرنگار/فتح الله پوران پور

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG