1403/01/28 10:20


191627
تاریخ انتشار: 1396/11/11 19:38
با حضور شهردار و اعضای شورای شهر؛
لطف الله موسوی شهردار باشت نیز ضمن اعلام آمادگی شهرداری جهت همکاری با آموزش و پرورش، گفت: شهرداری باشت همانند گذشته آماده همکاری در تمام زمینه ها با آموزش و پرورش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از باشت جلسه تعامل و هم اندیشی در مورد املاک آموزش و پرورش و همچنین بهسازی تعدادی از مدارس شهر باشت با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان باشت، شهردار و اعضای شورای شهر در محل شورای اسلامی شهر باشت برگزار شد. 

در این نشست صمیمی محمود نظری مدیر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان باشت با تشریح برخی موانع و مشکلات پیش روی املاک آموزش و پرورش خواستار هم اندیشی و تعامل شهرداری و شورای شهر شد.

وی بیان داشت: همه ما اعتقاد به تعامل و همکاری داریم و این املاک نیز متعلق به دولت است و مهم رفاه حال مردم و دانش آموزان است. 

نظری در مورد زمین خالی جلوی دبیرستان فرهیختگان شهر باشت گفت: با توجه به جلسات قبل و همچنین تشریح وضعیت زمین مورد نظر از شهردار و شورای شهر تقاضای همکاری جهت تعیین تکلیف این زمین را داریم.

وی همچنین در مورد عقب نشینی زمین دبستان توحید واقع در چهارراه کتاب نیز گفت: قبلا عملیات عقب نشینی صورت گرفته و صورتجلسه ای نیز تهیه شده است. 

مدیر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان باشت در مورد ترمیم و بهسازی حیاط چند مکان آموزشی نیز سخن گفت و افزود: با توجه به قول خیر مبنی بر تأمین آسفالت محوطه مدرسه از شهرداری تقاضای همکاری و در اختیار گذاشتن ماشین آلات تسطیح داریم.

نظری با تقدیر از همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر همیشه با نهاد آموزش و پرورش تعامل خوب و سازنده ای داشته اند. 

ابرهیم ظفری نایب رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این نشست گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر باشت آماده همکاری با نهاد آموزش و پرورش هستند.

وی نهاد آموزش و پرورش را نهادی عمومی توصیف کرد و ابراز داشت: همکاری با این نهاد را وظیفه خود می دانیم و تا جایی که قانون اجازه دهد آماده همکاری هستیم.

ظفری در خصوص املاک آموزش و پرورش که در طرح تعریض خیابان ها و معابر شهری قرار دارند نیز گفت: آموزش و پرورش اقدام به تهیه لیستی از املاک مطروحه نماید و تحویل شورا دهد که اگر نیاز به تنظیم صورتجلسه باشد با هم اندیش شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تنظیم صورتجلسه و توافقنامه فی مابین شهرداری و آموزش و پرورش، اعلام نظر کرده و برای جلوگیری از تضییع حق آموزش و پرورش وارد عمل خواهد شد. 

لطف الله موسوی شهردار باشت نیز ضمن اعلام آمادگی شهرداری جهت همکاری با آموزش و پرورش، گفت: شهرداری باشت همانند گذشته آماده همکاری در تمام زمینه ها با آموزش و پرورش است.

وی افزود: در خصوص نهضت سواد آموزی و زمین جلوی آموزشگاه فرهیختگان آموزش و پرورش صورتجلسه ای تنظیم و مصوبات جلسه را ذکر و تحویل شهرداری دهند تا با طی مراحل قانونی با مکاتبه با شورای شهر اعمال نظر و همکاری های لازم نیز صورت گیرد. 

موسوی در زمینه همکاری جهت بهسازی و آسفالت محوطه چند مدرسه نیز گفت: می توان با هماهنگی با خیر زمینه آسفالت ریزی را فراهم کرد.

وی در پایان شعار شهرداری باشت را تفاهم و تعامل با سایر دستگاه های اجرایی بیان کرد.

خبرنگار/فتح الله پوران پور

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG