1402/12/25 08:41


191700
تاریخ انتشار: 1396/11/19 15:20
باحضور آیت الله حیدری نماینده مجلس خبرگان و طباطبایی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان؛
آئین افتتاحیه مسجد امام رضا(ع) روستای وَرزرد دهستان مرغا با حضور آیت الله حیدری نماینده مجلس خبرگان، طباطبایی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان، سید مراد حسینی امام جمعه دهدز، مجتبی رضایی از خیرین و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، ورزرد یکی از روستا های زیبا و سرسبز دهستان مرغاب است که مردمانش از محبان اهل بیت هستند و در طول سال برنامه های معنوی زیادی را برگزار میکنند که در این سال ها متاسفانه مسجدی در این روستا وجود نداشت و با همت بلند حاج مجتبی رضایی یکی از خیرین استان مسجد امام رضا(ع) در این روستا ساخته شد.


آیت الله حیدری نماینده مجلس خبرگان در آئین افتتاحیه این مسجد گفت: مسجد سنگر مومنان و مسلمین است و باید در بنا و نگهداری مساجد کوشا باشیم، بسیار خوشحال و خرسندم که جماعت مومن و ولایت مدار ورزرد صاحب مسجد شدند و از آقای حاج مجتبی رضایی کسی که این مسجد و بنا کرده است تقدیر میکنم.
حجت الاسلام طباطبایی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: اهالی این روستا را خوب میشناسم و میدانم که در ایام محرم و صفر و همچنین دیگر مناسبت های مختلف اینجا چه برنامه های معنوی و فرهنگی برگزار میشود و خدارا شاکرم که این مسجد به دست خود اهالی ساخته شد تا از این به بعد دیگر صدای اذان و نماز جماعت از این مسجد به گوش افلاکیان برسد.


سید مراد حسینی امام جمعه دهدز ضمن تبریک به اهالی این روستا گفت: من در دوران طلبگی به همراه سید کمال موسوی امام جمعه ایذه در این روستا و در کنار این مردمان صمیمی حضور داشتیم و در ایام ماه مبارک رمضان و دیگر مناسبت ها بودیم و باید گفت که انسان های شریف و محب اهل بیت هستند، فرزندان این دیار تا مرز مدیر کلی و فراتر از آنان هم رفتند چراکه بزرگ شده مکتب رسوالله بودند.
حاج محتبی رضایی ضمن تقدیر از مسئولین که آمدند و در آئین افتتاحیه شرکت کردند گفت: همیشه به دنبال ساخت یک مسجد برای روستا بودم تا اینکه خداوند عزیز و رحمان به بنده این توفیق را داد تا بتوانم در ساخت این مسجد توان خود را بگذارم و الحمدالله که این اهالی خوب صاحب مسجد شدند.


پی نوشت:
روستای وَرزرد از توابع دهستان مرغاب بخش مرکزی شهرستان ایذه است.

برچسب ها:
وَرزرد ؛ مرغاب ؛ دهدز ؛ ایذه ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG