1403/02/05 11:55


191744
تاریخ انتشار: 1396/11/25 13:19
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از فوت یک دختر دانش آموز کلاس سوم راهنمایی در یکی از مدارس شهر لیکک مرکز این شهرستان خبرداد.

عصرجهان-صادق جریده در گفت و گو با ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا فوت این دانش آموز خودکشی بود؟ افزود: هنوز مشخص نیست که این دانش آموز خودکشی کرده باشد.
وی با بیان اینکه علت حادثه در حال بررسی است، بیان کرد: یک دانش آموز مدرسه سمیه شهر لیکک از بالای ساختمان سه طبقه مدرسه را به پایین سقوط کرد که منجر به فوت وی شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در حال بررسی و تحقیقات در مورد این حادثه هستند.


علت فوت دانش آموز مدرسه سمیه لیکک در حال بررسی است
فرماندار شهرستان بهمئی گفت: یک دانش آموز در مدرسه سمیه شهر لیکک مرکز این شهرستان فوت کرد و هنوز مطمئن نیستم که این حادثه خودکشی بود یا نه.
"حمکت الله سنایی" در گفت و گو با ایسنا افزود: یک نفر دانش آموز سوم راهنمایی در مدرسه فوت کرد که علت این حادثه در دست بررسی است.
وی اظهارکرد: وقتی در مدرسه مذکور حضور یافتم و دانش آموزان مدرسه را نگران و در حال گریه کردن دیدم مدرسه را تعطیل کردیم.
آغاز بررسی قضایی برای روشن شدن علت مرگ دانش آموز بهمئی/نگرانی خانواده‌ها از وقوع حادثه
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی از شروع بررسی‌های قضایی برای روشن شدن دلیل سقوط دانش آموز شهر لیکک مرکز این شهرستان از طبقه سوم مدرسه خبرداد.
" سیف الله احمدی پور " به ایلنا گفت: متاسفانه صبح امروز دانش آموز کلاس سوم راهنمایی یکی از مدارس شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی بدلیل یا دلایل نامعلومی از طبقه سوم ساختمان مدرسه محل تحصیل خود سقوط و فوت کرد.


وی با تاکید براینکه فعلا نمی‌توان گفت که این اقدام خودکشی بوده یا موردی دیگر، اظهار داشت: بررسی های قضایی، امنیتی و انتظامی راجع به این حادثه ناگوار از همان دقایق اولیه حادثه شروع شده است.
دادستان و رئیس دادگستری بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه این حادثه ناگوار سبب نگرانی‌های فراوانی در بین مردم و همچنین دانش‌آموزان و فرهنگیان شده که ما نیز به نوبه خودمان به خانواده این دانش آموز ، جامعه فرهنگیان و دانش آموزان تسلیت می گوئیم.
احمدی‌پور گفت: بطور حتم تا زمان مشخص‌شدن دلیل یا دلایل این حادثه، بطور ویژه بررسی‌ها انجام می‌گیرد.
شهرستان بهمئی از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که با یاسوج مرکز این استان حدود ۲۸۰کیلومتر فاصله دارد.





Copy Right 2013 Artmis.ORG