1403/02/05 16:41


191775
تاریخ انتشار: 1396/11/28 23:03
دکتر حسین شاه ولی به عنوان سرپرست مجتمع عالی سلامت شهرستان ایذه منصوب شد.

عصرجهان-با صدور حکمی از سوی دکتر ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز،  دکتر "حسین شاه­ ولی" به سمت " سرپرستی مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان ایذه " منصوب شد.
متن این ابلاغ به شرح ذیل می باشد:
جناب آقای دکتر حسین شاه ولی
با سلام و احترام،
در اجرای اختیارات حاصل از ابلاغ شماره 677/100 مورخ 11/07/1396 صادره از سوی مقام عالی وزارت برای اینجانب به ویژه مفاد بند 10 از ماده 5 آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه­ها (مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی) و نظر به مراتب تعهد، دانش، تجربه و مسئولیت­پذیری آن همکار محترم، به موجب این ابلاغ، با حفظ پست سازمانی و سمت کنونی، به سمت سرپرست مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان ایذه منصوب می­شوید.
به منظور آگاهی جنابعالی از محورهای اصلی و اولویت­های مورد نظر که برگرفته از اسناد بالادستی و نیازهای منطقه­ای می­باشند، انتظارات عمومی (یا میثاق مشترک دانشگاهیان) و اختصاصی به شرح پیوست (مشابه ریاست دانشکده) اعلام می­شوند. بدیهی است در ارزیابی دوره­ای عملکرد آن مجتمع، میزان دستیابی به اهداف و برآورده شدن این انتظارات سهم مؤثری خواهند داشت.
ضمن ارج نهادن به تلاش­هایی که تاکنون در آن مجتمع به انجام رسیده است، امید می­رود که این مجموعه در دوره مسئولیت جنابعالی از رشد و بالندگی بیش از پیش برخوردار شده و شاخص­های عمومی و اختصاصی و همچنین جایگاه آن در میان واحد­های متناظر در کشور ارتقاء یابد.
پیروزی شما را در انجام مأموریت­ها و تکالیف محوله از خداوند بزرگ خواستارم.
دکتر ایرج نظری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز




Copy Right 2013 Artmis.ORG