1403/01/10 04:45


191777
تاریخ انتشار: 1396/11/29 14:40
دکتر شریعتی استاندار خوزستان:
شریعتی استاندار خوزستان در اختتامیه کارون کاپ گفت:مسئولین استان را بسیج میکنیم تا کارون کاپ ۳ بصورت بین المللی برگزار شود.

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، دومین دوره جشنواره و مسابقات فناوریهای نوین در صنعت آب و برق با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از نقاط مختلف ایران و چند تیم از کشور افقانستان در روزهای ۲۴ الی ۲۶ بهمن در اهواز برگزار گردید.
شریعتی استاندار خوزستان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: سپاس گزاری میکنم از سازمان آب و برق خوزستان که میزبان این مسابقات بود قطعا برگزاری همچنین جشنواره هایی میتواند نقش تاثیر گزاری بر صنعت و پیشرفت آن داشته باشد.
شریعتی افزود: واقعا کار بزرگی است که بیش از ۱۰۰۰ نفر از نخبگان دانشجویی و دانش آموزی کشور را گرد هم جمع کنیم تا از دانش و اندیشه سبز و پویای آنان استفاده کنیم.
شریعتی در پاسخ به درخواست دکتر شفق نماینده رسمی فدراسیون جهانی مخترعین که جهت حضور در مسابقات به اهواز سفرکرده بود مبنی بر اینکه کارون کاپ ۳ به صورت بین المللی برگزار شود گفت: پیشنهاد بسیار جالبی است و بنده از الان این قول را میدهم که تمام مسئولین استانی را بسیج کنیم تا انشالله کارون کاپ ۳ بین المللی و با حضور بیش از ۳۵ کشور برگزار شود.




Copy Right 2013 Artmis.ORG