1403/01/09 23:20


191804
تاریخ انتشار: 1396/12/02 00:17
سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد تیمش مقابل الهلال عربستان ابراز رضایت کرد.

به گزارش عصرجهان، وینفرد شفر پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل الهلال عربستان در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اول از همه باید این را بگویم که عمان کشور زیبایی است، اما خوشحال نیستم که بازی خانگی ما در ایران برگزار نمی‌شود و در خارج از ایران انجام می‌شود. این بازی اگر در تهران بود ما 80 هزار تماشاگر داشتیم.

«برای این بازی که استقلال و الهلال برگزارکننده آن هستند، باید هواداران بیشتری در ورزشگاه باشند»، وی با بیان این جمله افزود: از کسب برد مقابل الهلال و سه امتیاز خوشحال هستم. بابت سه امتیاز و بازی خوبی که انجام دادیم خوشحالم. کارهایی را که در تمرین انجام دادیم و در جلسات آنالیز مرور کرده بودیم به‌خوبی انجام دادیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص تغییرات متعددی که در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود، اظهار داشت: ما قبل از بازی یک مشکل داشتیم و امید نورافکن مصدوم شد، به همین خاطر حیدری را که دفاع راست بازی می‌کند، به سمت چپ بردیم. برای این بازی رحمتی را درون دروازه قرار دادیم که تجربه بیشتری دارد و می‌تواند از عقب با بازیکنان صحبت کند. تیم ما شخصیت و عملکرد گروهی بسیار قدرتمندی دارد. استقلال تیمی است که شخصیت بالایی دارد و کار گروهی را به‌بهترین شکل انجام می‌دهد.

 

شفر خاطرنشان کرد: از عملکرد بازیکنانم به‌ویژه در سمت راست زمین بسیار راضی هستم. قبل از گلزنی هم گفتم وای خدای من می‌توانیم گل بزنیم و همان توپ گل شد. یک گل زدیم، اما شانس‌های بیشتری داشتیم. در نیمه اول سه شانس داشتیم و گلزنی نکردیم. وقتی بازی را می‌بریم همه چیز خوب است، اما باید تمرکز خود را بالا ببریم و در کارهای گروهی و موقعیت‌های گلزنی بهتر عمل کنیم. بازی‌های سختی برابر فولاد، پرسپولیس و العین داریم. باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش بعد از گلزنی عقب‌نشینی نکرد، گفت: اگر عقب‌نشینی می‌کردیم، الهلال حمله می‌کرد و این موضوع کار را برای ما سخت می‌کرد. طبق روال قبلی از جلو پرس کردیم تا به‌سمت دروازه ما حمله نشود. البته آنها توپ‌های بلند هم فرستادند که دفع این توپ‌ها کار سختی نبود.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد داوری نیز اظهار داشت: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم، زیرا عملکرد خوبی داشتند. این موضوع برای همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا مهم است/تسنیم




Copy Right 2013 Artmis.ORG