1403/01/10 20:20


191843
تاریخ انتشار: 1396/12/07 16:37
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: آتش سوزی صبح امروز ایستگاه پمپاژ نفت بهره‌برداری «دره‌نی» ابوالفارس رامهرمز بعد از 4 ساعت عملیات مهار شد

عصرجهان-کیامرث حاجی زاده در این خصوص اظهار‌کرد: حدود ساعت 10 صبح امروز، ایستگاه پمپاز نفت «دره‌نی» تاسسیات نوران بخش ابوالفارس رامهرمز دچار آتش سوزی شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان افزود: این حادثه در حین تعمیر پمپ‌ها و بر اثر نشتی نفت و گاز بوجود آمد و این نشتی با جرقه‌ای سبب آتش سوزی شد.


حاجی‌زاده گفت: از آنجایی که برای حضور در یکی از کارگاه‌های آموزشی مدیریت بحران استان در شهرستان رامهرمز حضور داشتم بلافاصله بعد از این حادثه به همراه جمعی از مسئولان استان و شهرستان وارد کار شدیم. درهمان ابتدای آتش‌سوزی هم تمامی نیروهای آتش‌نشانی، هلال احمر و دیگر نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان عنوان‌کرد: در این عملیات واحدهای پرتلاش آتش‌نشانی شرکت‌ نفت‌و‌گاز مارون و شهرستان‌های رامهرمز و امیدیه تقریبا در کمتر از 4 ساعت آتش را به‌طور کامل مهار و خاموش کردند.
وی بیان‌کرد: خوشبختانه در این حادثه خسارت انسانی نداشتیم،خسارات مادی وارد شد هم ناچیز و جزیی بود، البته به‌منظور جلوگیری از بروز هرگونه خطر احتمالی و ایمنی بیشتر اهالی، روستای اطراف را تخلیه کرده بودیم.
حاجی‌زاده در پایان ابراز‌کرد: با همین موضوع جلسه مدیریت بحران استان را با حضور بعضی نیروهای نفتی، معاون عمرانی استانداری خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستان رامهرمز در محل برگزار کردیم و تصمیماتی نیز در این خصوص گرفته شد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG