1403/01/10 03:50


191852
تاریخ انتشار: 1396/12/08 14:59
نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس:
نماینده ماهشهر در مجلس گفت: از طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان که توسط برخی نمایندگان تهیه و به امضای تعدادی از همکارانم رسیده قاطعانه حمایت می‌کنیم و باید این طرح هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف و اموال نامشروع اعاده شود.

عصرجهان-علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس ظهر امروز اظهار کرد: هنگامی که به اموالی عنوان نامشروع اطلاق پیدا می‌کند حق و حقوق دارندگان و در اختیار دارندگان آن نیست و حتماً باید اعاده شود و این موضوع امری مسلم و محرز است.
وی افزود: بر این اساس از طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان که توسط برخی نمایندگان تهیه و به امضای تعدادی از همکارانم رسیده قاطعانه حمایت می‌کنیم و باید این طرح هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف و اموال نامشروع اعاده شود.
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با بیان اینکه تعمدی در عدم امضای اولیه این طرح نبوده است، عنوان کرد: تهیه‌کنندگان اینگونه طرح‌ها ممکن است هنگامی اقدام به جمع‌آوری امضا کنند که همه نمایندگان در مجلس حضور نداشته باشند.
گلمرادی گفت: ورود این طرح‌ها به صحن علنی مجلس مهم است چرا که محلی برای ارزیابی و بیان نگاه و نظرات نمایندگان است و در برخی موارد در طرح‌های ارائه شده نمایندگانی که آن طرح را امضا نکرده‌اند در صحن علنی محکم‌تر از دیگران از آن حمایت و دفاع کرده‌اند.
وی با بیان اینکه امضا یا عدم امضای اولیه طرح‌ها بیانگر موافقت و مخالفت با آنها نیست، اظهار کرد: در صورت طرح موضوع در صحن علنی مجلس، قاطعانه از آن حمایت کرده و به این طرح رأی مثبت خواهم داد.
نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در خانه ملت افزود: یکی از مسؤولیت‌های اساسی که بر مجلس شورای اسلامی مترتب است، تدوین قوانینی است که خروجی آن عدالت اجتماعی باشد. جایگاه مجلس جایگاه محکم و ارزشمندی است و باید اینگونه موارد ارزشی را با اولویت ویژه مد نظر قرار دهد/فارس




Copy Right 2013 Artmis.ORG