1403/01/30 21:56


191860
تاریخ انتشار: 1396/12/09 23:59
فرمانده انتظامي استان از کشف 100 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک و حشیش ودستگيري 8 سوداگر مرگ در محورهای مواصلاتی استان دریوم جاری خبر داد.

‍به گزارش عصرجهان به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار "حیدر عباس زاده" با اعلام اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و تشدید مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، مأموران پليس مبارزه با موادمخدراستان و ماموران انتظامی شهرستان بهبهان  با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، از انتقال 2 محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس ارشد استان افزود: ماموران پليس مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی دو عملیات منسجم و ضربتی 8  سوداگر مرگ که در حال جابجایی مواد مخدربودند را دستگیر کردند.

سردار عباس زاده در ادامه گفت: در بازرسی از 3دستگاه خودروی توقیف شده، 60 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که بصورت ماهرانه ای  در خودرو ها جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم پلیس اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قانونی و قاطع با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر است.




Copy Right 2013 Artmis.ORG