1403/01/10 19:56


191894
تاریخ انتشار: 1396/12/14 00:35
نفت مسجدسلیمان در هفته بیست ‌و ششم لیگ دسته یک فوتبال مقابل تیم شهرداری تبریز به میدان رفت که پیروز شد.

عصرجهان-در هفته بیست ‌و ششم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم نفت مسجدسلیمان امروز یکشنبه 12 اسفند ماه در خانه میزبان تیم شهرداری تبریز بود.

در این بازی که در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد مسجدسلیمان برگزار شد امید سعیدی‌فر با کمک فرزاد بهرامی و امید افخم قضاوت این دیدار را انجام داد.

محمود فکری، سرمربی نفت مسجدسلیمان یوسف بهزادی، محمد خان‌احمدی (89- مجتبی بیژن)، مجید ایوبی، علی گودرزی، میلاد خدایی‌اصل، امیرحسین موسی‌زاده، حسین دوستدار، اکبر آفاقی، پیمان میری (80- محمد مهری)، عباس عسکری (32- سعید غلامعلی‌زاده) و میلاد میداودی را در این بازی به میدان فرستاد.

همچنین علی محسن‌زاده، علی جراح‌کار، مهدی رستم‌زاده، امیر طهمورثی، علی محمدی، یاسر درویشی (88- شیرزاد فرید)، رضا نجاری (75- محمد قنبری)، اسماعیل کیانی (61- رامین قربانی)، بابک نوین، علی نظری و پیمان رنجبری از سوی سیروس دین محمدی سرمربی شهرداری تبریز مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

در دقیقه 4 این دیدار پیمان میری از روی نقطه پنالتی گلی را برای تیم نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند تا خیلی زود شادی میهمان هواداران تیم محبوب نفت شود.

نیمه نخست این بازی که در حضور بیش از 5 هزار نفر از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان برگزار شد با تک گل میری به نفت تیم نفت مسجدسلیمان پایان یافت و شاگردان محمود فکری با پیروزی یک نیمه‌ای به رختکن رفتند.

در دقیقه 66 علی نظری گل خورده را برای تیم شهرداری تبریز جبران کرد، اما شاگردان محمود فکری در تیم نفت مسجدسلیمان که به تساوی خانگی راضی نبودند در دقیقه 89 توسط محمد مهری به گل برتری رسیدند.

این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم نفت مسجدسلیمان به پایان رسید تا شاگردان محمود فکری صدر نشینی خود را بار دیگر تثبیت کنند و فاصله آنها با تیم دوم بیشتر شود.

تیم نفت مسجدسلیمان با کسب 3 امتیاز شیرین مقابل شهرداری تبریز 53 امتیازی شد و همچنان جایگاه خود را در صدر جدول لیگ دسته یک حفظ کرد.

در این بازی مهدی رستم‌زاده و محمد قنبری از تیم شهرداری تبریز از داور مسابقه کارت زرد گرفتند/تسنیم

برچسب ها:
نفت مسجدسلیمان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG