1403/01/30 05:37


191895
تاریخ انتشار: 1396/12/14 00:40
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: به جای بازداشت کارگران، افراد و مسئولانی که مسبب به وجود آمدن مشکلات برای گروه ملی فولاد ایران هستند را جلب کنند و از آن‌ها بابت این مسایل جواب بخواهند.

عصرجهان-جواد کاظم‌نسب الباجی در این خصوص اظهار کرد: فردا در خصوص کارگران بازداشت شده گروه ملی فولاد ایران جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد تا شاهد حل مشکلات و آزادی آ‌ن‌ها باشیم.
 
وی افزود: نمایندگان اهواز مساله‌ آزادی کارگران بازداشت شده را از کانال وزیر دادگستری پیگیری خواهند کرد تا بتوانیم مشکل به وجود آمده را حل کنیم.
 


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرچند که اقدام انجام گرفته در بحث بازداشت کارگران در جهت ایجاد آرامش بوده است اما باید عاملانی که باعث شده‌اند تا این اعتراضات صورت بگیرد، جلب شوند و پاسخگوی مشکلات کارگران باشند.
 
کاظم‌نسب الباجی عنوان کرد: هیچکس دوست ندارد در شهر خود اعتراضاتی را انجام دهد و به مجموعه شهر خود ضربه‌ای وارد کند بلکه همه مردم دنبال آسایش و آرامش هستند.
 
وی ادامه داد: زمانی که بانک ملی به تعهدات خود در قبال گروه ملی فولاد ایران عمل نمی‌کند و مسئولان نیز وعده‌های خود را عملی نمی‌کنند و هیچ کسی پاسخی برای کارکنان و پرسنل گروه ملی فولاد ایران ندارد، آن‌ها مجبور هستند تا اعتراضات خود را با استانداری به عنوان مسئول عالی دولت در استان مطرح کنند.
 
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیانکرد: وقتی کارگران اعتراضاتی می‌کنند، فقط و فقط خواهان حقوق و حل مشکلات خودشان هستند و هیچ برنامه سیاسی برای تجمعات خود ندارند.
 
کاظم‌نسب الباجی اظهار کرد: از قوه قضاییه، مجریه و مقننه درخواست داریم تا در بحث حل مشکلات کارگران گروه ملی فولاد ایران ورود کنند و به جای بازداشت کارگران، افراد و مسئولانی که مسبب به وجود آمدن چنین مشکلاتی هستند را جلب کنند و از آن‌ها نسبت به این مسایل جواب بخواهند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG