1403/01/31 06:19


191898
تاریخ انتشار: 1396/12/14 00:56
نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس از کارکنان شرکت ملی فولاد که مقابل استانداری در اعتراض به تعدیل نیرو و عدم پرداخت حقوق آنها تجمع کرده‌اند، خواست تا اجازه دهند این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

عصرجهان-علی ساری  در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 13 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر اقتصاد و دارایی پیرامون وضعیت بسیار بد واگذاری شرکت گروه ملی فولاد گفت: به رغم تذکرات جدی به مدیرعامل فولاد اما وی در جهت واگذاری شرکت ملی فولاد به شخصی فاقد صلاحیت مبادرت ورزیده که این اقدامی علیه امنیت ملی محسوب می‌شود.


نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون این اقدام مدیرعامل منجر به ریزش نیرو شده ضمن این که حقوق تعداد زیادی از آنها پرداخت نشده است که این امر موجب گسترش نارضایتی بین کارکنان فولا د شده که در پی آن مقابل استانداری تجمع کرده‌اند.

وی تأکید کرد: اگر این مشکل به طور اساسی مرتفع نگردد همچنان شاهد تداوم اعتراضات مردمی خواهیم بود، چه اتفاقی در سیستم مدیریتی این بخش افتاده است که این شرکت را که دارای رتبه اول بوده به بدترین وضعیت رسانده است.

ساری خطاب به کارکنان بانک ملی که مقابل استانداری تجمع کرده‌اند، خاطر نشان کرد: به عنوان نماینده مردم از کارکنان تقاضا دارم که از تجمع اجتناب کنند و اجازه دهند که این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

وی در ادامه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش از وضعیت بد آموزش و اصرار وی برای عدم رسیدگی به وضع موجود انتقاد کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم طی تذکر دیگر به وزیر نیرو تصریح کرد: هم اکنون مدیران این وزارتخانه در استان در جهت حذف نیروهای بومی و متخصص تلاش می‌کنند که این امر توسط مدیر توزیع استان اهواز در حال انجام است./خانه ملت




Copy Right 2013 Artmis.ORG