1403/01/10 18:43


191902
تاریخ انتشار: 1396/12/14 23:40
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره ترکیب و تعویض‌های تیم تصمیم نهایی را برانکو می‌گیرد

عصرجهان-افشین پیروانی بعد از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا درباره اینکه آیا بازی کردن مسلمان در این بازی به برانکو تحمیل شده است؟ گفت: نه اینطور نیست، مسلمان بازیکن خوبی است و همه بازیکنان ما بسیار خوب هستند. تیمی که 2 سال قهرمان می‌شود نشان می‌دهد که در آن آدم‌های بزرگی وجود دارند و کادر فنی بزرگی هم دارد. مجموعه‌ای از نفرات خوب کنار هم قرار گرفته‌اند که این موفقیت حاصل شده است. در تیم تصمیم اول و آخر را برانکو می‌گیرد اینکه چه کسانی در ترکیب قرار بگیرند و چه کسانی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین بروند همه با تصمیم برانکو است. خواهش می‌کنم وارد این بحث‌ها نشوید.

وی درباره اینکه قرار بوده صحبت‌های ناگفته‌ای در مورد تیم ملی بگوید و چه زمانی می‌خواهد این کار را رانجام دهد، عنوان کرد: همین امروز می‌خواستم یکسری صحبت بکنم اما یک بزرگی از من خواهش کرد که این کار را نکنم. می‌خواستم خیلی حرف‌ها را بزنم اما به احترام آن شخص فعلا سکوت می‌کنم.

 

پیروانی درباره حضور علی کریمی در اردوی امروز این تیم تصریح کرد: علی کریمی آمد و یکسری حرف‌ها را زد و یکسری هم نزد و بعضی از چیزها را هم نمی‌دانست که بگوید، اما من همه چیز را می‌دانم. بحث داوری و اتفاقاتی که در دربی افتاد. درباره بحث تیم ملی هم اجازه دهید فعلاً به آن روی خوش داشته باشیم. احتمال دارد که روزی همه شما را صدا کنم و خیلی حرف‌ها را بگویم.

 

مدیر تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود ربیع‌خواه از برانکو درخواست داشته که در این بازی به میدان نرود، گفت: تاکنون بحث مسلمان بود و الان بحث ربیع‌خواه را پیش می‌آورید. این تیم قهرمان است و به عنوان یک تیم قهرمان از او سوال کنید. در تیم کسی نمی‌تواند بگوید که هستم یا نیستم یا بازی می‌کنم و بازی نمی‌کنم. حرف اول و آخر را برانکو در تیم می‌زند.

 

وی در واکنش به اینکه برای بازی نکردن ربیع‌خواه از سوی هواداران فشار وارد شده بود، اظهار داشت: شما دنبال این هستید که من چه بگویم. هیچ کس نمی‌تواند تاثیری روی برانکو و تصمیمش داشته باشد، حرف اول و آخر را برانکو در تیم می‌زند.

 

پیروانی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل الوصل خاطرنشان کرد: ببینید 3 تیم در جدول ما شش امتیازی هستند و این نشان می‌دهد که کوچکترین اشتباه می‌تواند ما را عقب بیندازد. در این بازی 10، 12 موقعیت خوب داشتیم اما بعد از باخت دربی اینکه تیم را بتوان جمع کرد کار سختی است. امیدوارم بازی‌های باقی‌مانده را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم تا به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم.

 

وی درباره حواشی پرسپولیس بعد از دربی عنوان کرد: اتفاقاتی بعد از دربی در فضای مجازی رخ داد. قبول داریم باخت در دربی سنگین است، اما امروز هواداران نشان دادند که عاشق تیم‌شان هستند. تیمی که دو سال قهرمان می‌شود نشان می‌دهد که چقدر همه در یک باشگاه پشت یکدیگر هستند، بچه‌ها مقداری از اتفاقات بعد از دربی ناراحت بودند. باختی هم که در دربی داشتیم به خاطر این بود که ما در فشار قهرمانی بودیم. بعد از آن هواداران گلایه‌هایی داشتند که من به آنها گفتم می‌توانید ناراحت باشید، نقد کنید اما کسی حق ندارد توهین کند




Copy Right 2013 Artmis.ORG