1403/01/31 04:31


191988
تاریخ انتشار: 1396/12/23 20:33
فرماندار منوجان گفت که کارگر اخراجی شهرداری نودِژ در جنوب استان کرمان، شهردار این شهر را با بنزین به آتش کشید

عصرجهان-محمد حجتی پور روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: صبح امروز یکی از کارگران شهرداری منوجان به دلیل اخراج از شهرداری با بطری بنزین به سمت ماشین شهردار منوجان حمله ور شد و پس از پاشیدن بنزین، خودرو و شهردار را به آتش کشید. 

وی ادامه داد: پس از انکه شعله های آتش خودرو حامل شهردار را فرا گرفت شاهدان بلافاصله آتش را مهار کردند و شهردار به مرکز درمانی جهت مداوا منتقل شد. 

وی ادامه داد: با توجه به سوختگی بالای شهردار، مصدوم جهت مداوا به بیمارستانی در شهر بندرعباس مرکز هرمزگان استان همجوار اعزام شده است.

**شهردار نودژ کرمان دچار 35 درصد سوختگی شد 

رئیس شورای شهر نودژ منوجان از آتش زدن شهردار این منطقه توسط کارگر این شهرداری خبر داد و گفت: در این حادثه شهردار نودژ دچار 35 درصد سوختگی شد. 

ذبیح اله حاجب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون محمدحسن مرشدی شهردار نودژ در بخش سوانح سوختگی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس مشغول مداوا می باشد. 

وی گفت: امروز (چهارشنبه) یکی از کارگران شهرداری منوجان به علت نامشخصی با بطری بنزین به سمت ماشین شهردار منوجان در میدان امام حسین این شهر حمله ور شد و پس از پاشیدن بنزین، خودرو و شهردار را به آتش کشید. 

وی افزود: پس از انکه شعله های آتش خودروی حامل شهردار را فرا گرفت شاهدان بلافاصله آتش را مهار کردند و شهردار به مرکز درمانی بیمارستان امام حسین منوجان منتقل شد ولی باتوجه به فاصله 420کیلومتری تا مرکز استان کرمان، به استان هرمزگان در 120کیلومتری شهرستان منوجان منتقل و در بخش سوانح سوختگی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در حال مداوا و رسیدگی می باشد. 

وی تصریح کرد: در این حادثه هر 2 دست، صورت، گردن، پشت گردن و قسمتی از سینه شهردار دچار سوختگی شده است. 

وی اظهار کرد: انگیزه آتش زدن شهردار توسط کارگر شهرداری نودژ اخراج از کار و نگرفتن حقوق نبوده است چرا که این کارگر در بخش جمع آوری زباله این شهرداری مشغول به کار است و از ابتدای فعالیت خود در شهرداری نودژ بصورت روزمزد حقوق و قرارداد سالیانه فعالیت می کرده است. 

وی ادامه داد: مجتبی محمودی نیروی روز مزد شهرداری نودژ تا پایان سال جاری قرار دارد و قراداد کاری نیروهای این مجموعه بصورت سالانه تمدید می شود از این رو این کارگر اخراج نشده بوده است. 

وی گفت: کارگر خاطی روز گذشته (سه شنبه) در ساعت اداری به شهراداری مراجعه می کند و به شهردار فحاشی می کند که با وساطت کارکنان شهرداری این دعوا خاتمه می یابد 

وی با بیان اینکه شهرداری نودژ سال 1384 تاسیس شده است و هم اکنون 20 نیرو دارد، اظهار کرد: تمامی حقوق کارکنان شهرداری نودژ ماهیانه پرداخت می شود و هیچ مشکلی در این زمینه نیست. 

شهرستان منوجان با وسعتی معادل هفت هزار و 500 کیلومتر که در فاصله 430 کیلومتری جنوب مرکز کرمان قرار دارد. 

این شهرستان از جنوب و غرب با شهرستان های رودان استان هرمزگان و از شمال و شرق با شهرستان کهنوج همسایه است. 

نودژ از توابع شهرستان منوجان است. 




Copy Right 2013 Artmis.ORG