1403/01/09 15:45


19494
تاریخ انتشار: 1394/12/17 09:57
فوت سه نفر و مصدومیت شدید دو نفر دیگر بر اثر تصادف در محور اهواز - مسجدسلیمان

 به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان:مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از فوت سه نفر و مصدومیت شدید دو نفر دیگر بر اثر تصادف در محور اهواز به مسجدسلیمان خبر داد.
مقصود حق شناس اظهار کرد: ۵۹ دقیقه بامداد امروز شهروندان با تماس به ستاد سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گزارش حادثه ای را در جاده ملاثانی-مسجد سلیمان به اطلاع رساندند.
وی افزود: آتش نشانان در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از دو خودروی آتش نشانی خود را در کمترین زمان ممکن از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رساندند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: در این حادثه دو دستگاه خودرو به مدل پراید و پژو پارس با یکدیگر برخورد کردند که در اثر شدت این تصادف سه سرنشین پژو پارس در جا جان خود را از دست دادند و دو سر نشین پراید دچار مصدومیت شدید شدند.
حق شناس بیان کرد: مصدومان توسط نیروهای امدادی آتش نشانی و با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد و نجات و قطع برق دو خودروآنها را با رعایت اصول ایمنی به منظور انتقال به بیمارستان تحویل اورژانس ۱۱۵ دادند.
وی در ارتباط با علت حادثه عنوان کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

شایان ذکر است محور مسجدسلیمان - اهواز به جاده مرگ معروف است و چندی پیش شهروندان نارضایتی خود را به عدم ایمنی  این محور درقالب جمع آوری طوماری بیان داشتند امیدواریم مسئولان استانی با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و پرتردد شدن این محور تمهیدات لازم را جهت  کاهش تصادفات و ایمنی بیشتر این محور اعمال نمایند


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG