1403/01/10 11:34


19972
تاریخ انتشار: 1395/01/25 02:12
دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی با پیروزی برابر رقیبان خود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،شب اول دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار برگزار شد که در پایان این بازی ها دو تیم منچستر سیتی و رئال مادرید به نیمه نهایی صعود کردند.
رئال مادرید بعد از شکست باورنکردنی 2-0 در دیدار رفت مقابل ولفسبورگ پا به دیدار برگشت گذاشته بود و تمام تلاش خود را برای صعود به مرحله بعد در برنابئو جمع کرده بود. از همان ابتدا رئالی ها بازی را هجومی آغاز کردند و 16 دقیقه گذشته بود که کریس رونالدو گل اول بازی را به ثمر رساند و امید را به جمع مادریدی ها برگرداند. تنها یک دقیقه از این گل فوق ستاره پرتغالی رئال گذشت و بار دیگر خود او بود که برای دومین بار دروازه ولفسبورگ را باز کرد و همه چیر را به تساوی کشاند. در ادامه ولفسبورگی ها یکی دو موقعیت خطرناک داشتند که کیلور ناواس در برابر آنها ایستادگی کرد. نیمه دوم اما دیگر همه چیز برای رئال مادرید بود. شاگردان زیدان سر تا پا حمله شده بودند و اصلا دوست نداشتند که در وقت اضافه حریف خود را شکست دهند و به جمع 4 تیم نهایی برسند. دقیقه 77 و در حالی که 13دقیقه تا پایان وقت معمول باقی مانده بود، کریس رونالدو برای دومین بار در این بازی پشت یک ضربه ایستگاهی قرار گرفت و به زیبایی هر چه تمام تر هم هت تریک کرد و هم رئال مادرید را به نیمه نهایی فرستاد.
در دیگر بازی این مرحله هم ورزشگاه اتحاد شهر منچستر میزبان پاریسی ها بود. پاری سن ژرمن که در دیدار رفت مقابل منچستر سیتی به تساوی خانگی 2-2 رسیده بود، در این دیدار فقط به برد فکر می کرد تا بتواند صعود دلچسبی را تجربه کند. اما این اتفاق نیفتاد و بار دیگر اشتباهات پیاپی خط دفاعی این تیم، استرس را در وجود همه بازیکنان تزریق کرد تا پی اس جی مثل همیشه ظاهر نشود و از صعود به دور بعد باز بماند. کوین دی بروین تک گل من سیتی را به ثمر رساند و باعث شد سیتیزن ها با بردی شیرین به جمع 4 تیم نهایی اروپا برسند.مرجع/ خبر آنلاین


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG