1403/01/09 20:26


20106
تاریخ انتشار: 1395/02/02 02:30
معاون فرماندار بندر ماهشهر خبر داد:
دکتر عبادی: ۱۲۸شعبه و با همکاری بیش از۴۵۰۰نفر اعم از عوامل اجرایی و سایر نیروهای مرتبط در دهم اردیبهشت ماه برگزارخواهد شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، دکتر عبادی معاون فرماندار ماهشهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت؛ فرمانداری از آمادگی کامل جهت برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ماهشهر هندیجان امیدیه جایزان بندر امام برخودار و ان شاالله همانطور که در مرحله گذشته با لطف و عنایت باری تعالی و با مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی ادرات و سازمانهای مختلف و با درایت و تدبیرنماینده عالی دولت  دکتر قمر فرماندار شهرستان بندرماهشهر برگزار گردید در این مرحله هم با نظم و ترتیب خوبی برگزارخواهد شد و در جلساتی که طی هفته گذشته با عوامل و نیروهای مرتبط شورای تامین و هیت اجرایی برگزار شد راهکارهای مختلف جهت برگزاری هر چه بهتر بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد.


دکتر عبادی در ادامه عنوان کرد در یکی از این جلسان که هر۲نامزد به مرحله دوم راه یافته تذکرات و پیشنهادات و نحوه هر چه برگزاری تبلغات و در نظر گرفتن رفاه و آسایش مردم در حوزه های انتخاباتی بررسی قرار گرفت.
معاون فرمانداربندر ماهشهر در خصوص برگزاری انتخابات در این مرحله اشاره داشت که ۱۲۸شعبه و با همکاری بیش از۴۵۰۰نفر اعم از عوامل اجرایی و سایر نیروهای مرتبط در دهم اردیبهشت ماه برگزارخواهد شد.
دکتر عبادی همچنین از شهروندان حوزه انتخابیه بندرماهشهر امیدیه هندیجان ضمن دعوت و حضور خود در پای صندوق های انتخاباتی مشت محکمی به دهان دشمنان نظام و دشمنان ولی فقیه زده و با انتخاب خود اقتدار ملت و نظام را نشان دهند
خبرنگار/ناصرحکیمی خبرنگار


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG