1403/01/10 00:15


202196
تاریخ انتشار: 1397/01/22 19:47
در نشست کمیته فنی کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان در خصوص تعیین کاربری اتحادیه اصناف صافکاران و تعمیرکاران واقع در محدوده روستای چنارستان، احداث کارگاه قالی شویی واقع در گچساران، شرکت سیوان آفتاب جهت احداث نیروگاه سیکل ترکیبی واقع در کهگیلویه ،متقاضی احداث مجتمع گردشگری و بومگردی واقع در دنا تصمیم گیری شد

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط‌عمومی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ، نشست کمیته فنی کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان با موضوع بررسی پروژه های واحد های تولیدی، صنعتی، تاسیسات زیربنایی، سرمایه گذاری، تفریحی و گردشگری با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان ، عضو کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی و حضور تشکل‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط برگزار گردید‌.


مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه‌ وشهرسازی استان گفت‌: در خصوص تعیین کاربری اتحادیه اصناف صافکاران و تعمیرکاران واقع در محدوده روستای چنارستان مقرر گردید پس از تکمیل استعلامات و طرح ترافیکی در جلسه کارگروه مطرح گردد.
سهیلی افزود: در خصوص تعیین کاربری احداث کارگاه قالی شویی واقع در شهرستان گچساران مقرر گردید با اخذ استعلامات از دستگاه های ذی ربط در جلسه بعدی مطرح گردد.
وی در خصوص تعیین کاربری شرکت سیوان آفتاب جهت احداث نیروگاه سیکل ترکیبی واقع در شهرستان کهگیلویه بیان کرد با نظر موافق به کارگروه پیشنهاد گردید.
سهیلی اظهار داشت: در خصوص تعیین کاربری متقاضی احداث مجتمع گردشگری و بومگردی واقع در شهرستان دنا مقرر گردید با اخذ استعلامات از دستگاه های ذی ربط و اصلاح عنوان پروژه در جلسه بعدی مطرح گردد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG