1403/01/09 16:48


202208
تاریخ انتشار: 1397/01/24 12:46
علیمردانی مدیرکل راه وشهرسازی:یکی از راه ها و روشهای بسیار مؤثربرای گسترش و تعمیق فرهنگ نماز در جامعه، اقامه نمازجماعت است زیرا نماز جماعت در میان مسلمانان، ایجاد الفت می کندو نیز باعث تعمیق آن می گردد.

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلوی و بویراحمد ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت:روح انسان با عبادت آرامش می یابد در میان عبادات نماز بهترین عبادت است چرا که پیامبر اکرم (ص)فرموده است «نماز نور چشم من است». پس به نماز اول وقت آن هم بصورت جماعت اهمیت بدهیم.
وی افزود: ترویج فرهنگ نماز درادارات استان مورد تاکید بوده تا بتوانیم با انجام این فریضه زیبا و پرمعنا، فرزندان، جامعه و محیطی پاک و خیراندیش داشته باشیم.
علیمردانی اظهار داشت :یکی از راه ها و روشهای بسیار مؤثربرای گسترش و تعمیق فرهنگ نماز در جامعه، اقامه نمازجماعت است زیرا نماز جماعت در میان مسلمانان، ایجاد الفت می کندو نیز باعث تعمیق آن می گردد.
در ادامه سید خلیل قائمی مسئول امور فرهنگی و دبیرستاد اقامه نماز  اداره کل راه و شهرسازی گفت: در همین راستا با حمایت های گسترده مدیرکل راه و شهرسازی از نمازگزاران فعال این اداره  به جهت حضور در نماز و اهمیت به برپایی آن به صورت جماعت و نیز تعدادی از کارکنان این اداره کل را که درخصوص جایگاه نماز مقاله نوشته بودند تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
درآخر قائمی خواستاراستمراراین موضوع جهت اشاعه فرهنگ اقامه نماز اول وقت بصورت جماعت ونیز تلاش وایجاد انگیزه بیشتر در بین کارکنان شد




Copy Right 2013 Artmis.ORG