1403/01/30 21:51


202259
تاریخ انتشار: 1397/01/27 21:39
هفته هفدهم لیگ دسته سوم
هفته هفدهم لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور عصر امروز برگزار شد.

عصرجهان-هفته هفدهم لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور عصر امروز برگزار شد که در گروه سوم این رقابت‌ها تیم فوتبال استقلال رامشیر در شیراز موفق شد میزبان خود تیم شهیدباقری گویم را با 4 گل شکست دهد.

گل‌های تیم استقلال رامشیر را مهران مستاجران، امین حمیداوی و محمد حمید(دو بار) به ثمر رساندند. با این نتیجه شاگردان میرسالاری 30 امتیازی شده و با یک بازی کمتر و 2 امتیاز بیشتر نسبت به نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی جهادنصر سیرجان، شانس زیادی برای صعود دارند.

در دیگر دیدار حساس این گروه، جهادنصر سیرجان میزبان رقیب مستقیم خود ملی حفاری اهواز بود که توانست با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست دهد و با 28 امتیاز به رده دوم جدول صعود کند. شاگردان داریوش هرمزی هم 27 امتیازی باقی مانده و در رده سوم قرار گرفتند.

همچنین تیم‌های جندی‌شاپور دزفول و سپاهان ایذه نیز در دزفول به تساوی یک یک دست یافتند که بر این اساس سپاهان هم امتیاز حفاری شد ولی با تفاضل گل کمتر در جای چهارم ایستاد. دیدار پرسپولیس برازجان و جنوب باغملک هم به دلیل حاضر نشدن باغملکی‌ها در محل مسابقه، سه بر صفر به سود میزبان اعلام شد.

از این گروه تیم‌های گامرون هرمزگان، پرسپولیس گناوه، جنوب باغملک و جندی شاپور دزفول به مرحله اول لیگ سه در فصل بعد سقوط کردند/فارس




Copy Right 2013 Artmis.ORG