1403/01/10 15:12


202313
تاریخ انتشار: 1397/02/01 15:15
امام جمعه شهر باشت گفت: تنها راه مقابله با آمریکا تبعیت محض از ولی فقیه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان از باشت، حجت الاسلام و المسلمین عبودی در خطبه های نماز جمعه شهر باشت با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: روز پاسدار سالروز ولادت امام حسین «ع» را بر تمام سبز پوشان نظام و انقلاب تبریک می گوییم.

وی افزود: سپاه در تمام عرصه های دفاعی، سیاسی، اقتصادی، عمران و آبادانی، کمک به همنوعان و خدمت رسانی حضور فعال داشته و این حضور مایه آرامش جامعه است. 

امام جمعه باشت تصریح کرد: هر گاه دشمنان قسم خورده دست از پا خطا می کنند این نیروی قهرمان با تمام امکانات به میدان می آیند و به مقابله با دشمن می پردازند. 

حجت الاسلام عبودی در ادامه با تبریک روز زمین پاک ، زمین را نعمت و امانت الهی دانست و تصریح کرد: اگر خدای ناکرده زمین زخمی بردارد و آلوده شود هم ناسپاسی شده و هم در امانت الهی خیانت کرده ایم. 

وی با تشکر از مردم در حفظ زمین و همچنین منابع آبی خواستار دقت و تلاش در مصرف آب و صرفه جویی در این مایع حیات شد. 

حجت الاسلام عبودی از زحمات شهردار و مجموعه همکاران وی به واسطه تلاش در جهت برطرف کردن نواقصات شهر باشت تشکر و برای آنها آرزوی موفقیت کرد. 

امام جمعه باشت به حمله نظامی آمریکاو شکست مفتضحانه آنان در طبس اشاره ای داشت و گفت: آمریکا در 5 اردیبهشت 59 از راه طبس قصد تحرکات نظامی در ایران را داشت که به مدد الهی شکست مفتضحانه ای خورد.

حجت السلام عبودی به اقدامات و تحرکات غربی ها در منطقه اشاره کرد و اقدام بزدلانه آنها در حمله به سوریه را مقابله با بانگ معنوی « لاالله الا الله و محمدرسول الله» بیان کرد و افزود: هر جا که این ندا بلند شود آمریکا و ایادی استکبار حضور خواهند داشت. 

وی تنها راه مقابله با دسیسه های شیطان بزرگ«آمریکا» را تبعیت محض از ولی فقیه دانست.

خبرنگار فتح الله پوران پور

 




Copy Right 2013 Artmis.ORG