1403/02/01 09:28


212789
تاریخ انتشار: 1397/02/25 13:35
مفتح خبر داد:
مفتح: براساس مصوبه مجلس میزان افزایش حقوق در سال جاری باید به صورت پلکانیِ نزولی تا سقف 20 درصد باشد، اما دولت آیین نامه ای در این باره به تصویب رساند که به اعتقاد نمایندگان با این آیین نامه هدف قانون گذار تامین نمی شود.

عصرجهان- سخنگوی کمیسیون بودجه مجلس، از بررسی طرح استفساریه میزان افزایش حقوق کارکنان در سال ۹۷ در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
محمد مهدی مفتح در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به تصویب دو فوریت طرح استفساریه افزایش حقوق کارکنان در سال 97، گفت: براساس مصوبه مجلس میزان افزایش حقوق در سال جاری باید به صورت پلکانیِ نزولی تا سقف 20 درصد باشد، اما دولت آیین نامه ای در این باره به تصویب رساند که به اعتقاد نمایندگان با این آیین نامه هدف قانون گذار تامین نمی شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، افزود: در این راستا استفساریه ای به صورت دو فوریتی توسط نمایندگان تهیه شد که روشی دیگر برای اعمال همان حکم قانونی مورد نظر مجلس را مطرح و نظر مجلس را بیان می کند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کمیسیون بودجه بعدازظهر امروز با حضور مسئولان مربوطه در دولت این موضوع را بررسی می کند که صبح فردا نیز اصل طرح استفساریه در صحن علنی مجلس مطرح می شود./




Copy Right 2013 Artmis.ORG