1403/02/06 11:55


212815
تاریخ انتشار: 1397/02/27 01:08
سد کارون ۳ بیست و هفتم اردیبهشت ماه جاری میزبان مسئولین روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه شهرستان ایذه بود

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار خبرگزاری عصر جهان، دنیای امروزه دنیای ارتباطات است که به این علت روز ۲۷ اردیبهشت را روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نام گزاری کرده اند، شرکت تولید و بهره برداری سد کارون ۳ از جمعی از مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه به این مناسبت تجلیل کرد.

ابتدا مهندس فیضی معاونت شرکت تولید و بهره برداری سد کارون ۳ ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک این روز به تمام زحمت کشان این عرصه عنوان کرد،بعد از اینکه آب نیرو کار خود را در ساخت سد به پایان رساند شرکت تولید و بهره برداری کار خود را آغاز کرد اما متاسفانه بعد از سال ها کماکان ما را به عنوان آب و نیرو میشناسند.

فیضی در ادامه گفت: بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد مثل نبود جاده و پل سه بلوطان می بایست در همان زمان ساخت سد انجام میشد ولی متاسفانه اینکارها انجام نشد و مردم و شهروندان رفع این مشکلات را از ما میخواهند، البته شرکت ما هم به اندازه توان خود کمک میکند.

فیضی در پایان گفت: از اصحاب رسانه انتظار دارم تا اطلاع رسانی کنند که ما شرکت آب نیرو نیستیم و شرکت تولید و بهره برداری سد کارون ۳ زیر مجموعه سازمان آب و برق خوزستان هستیم.

در این همایش علی شهولی مسئول روابط عمومی سد کارون ۳ گفت: این روز را به تمام همکارانم به ویژه اصحاب زحمت کش رسانه تبریک عرض میکنم، هدف ما از این گردهمایی این بود تا تجلیلی داشته باشیم از فعالان این عرصه، و همچنین روز بزرگ داشت حکیم ابوالقاسم فردوسی را هم گرامی بداریم.

 

پ.ن : در پایان همایش تمام حضار از تجهیزات و روند تولید انرژی سد کارون ۳ دیدن کردند و از نزدیک با کار این زحمتکشان آشنا شدند




Copy Right 2013 Artmis.ORG