1403/01/10 18:07


212864
تاریخ انتشار: 1397/02/30 01:13
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر سپاه نبود، الان در خیابانها و کوچه های سطح شهرهای ایران باید داعشی ها را مشاهده می کردیم.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به اظهارات مجید انصاری مبنی بر اینکه نهاد سپاه، نهادهای موثر و مقدس انقلاب، بیش از هر جای دیگری در معرض نفوذ عناصر اسرائیل یا منافقین  هستند، گفت: برخی جوالدوز جلوی چشم خود را نمی بینند و دنبال سوزن می گردند.

وی با بیان اینکه سپاه یک نهاد مقدس و انقلابی در کشور است، گفت: همانطور که امام راحل فرمود «اگر سپاه نبود، کشور نبود»، ما هم همین اعتقاد را داریم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: امنیت امروز کشور مدیون فداکاریهای نیروهای انقلابی سپاه است. اگر سپاه نبود، الان در خیابانها و کوچه های سطح شهرهای ایران باید داعشی ها را مشاهده می کردیم.

قاضی پور با بیان اینکه ما به وجود سپاه در کشور افتخار می کنیم، گفت: از دولتی هایی که علیه سپاه حرف می زنند انتظار داریم تا به مشکلات اقتصادی مملکت و مشکلات کارمندان دولت بپردازند.

وی تصریح کرد: در آموزش و پرورش معلمان حق التدریسی و پیش دبستانی ها، در وزارت نیرو مشکل اپراتورها، در وزارت جهاد مشکل کشاورزان و باغداران، در وزارت نفت تبعیض در پرداخت حقوقها و انواع و اقساد قراردادهای کاری با کارمندان و تبدیل نشدن وضعیت کارمندان که آنها را شاکی کرده و... را شاهد هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نفوذ افراد 2 تابعیتی در بدنه دولت و وزارتخانه ها افزود: نفوذ در دولت صورت گرفته است. دولت نه تنها نباید افراد 2 تابعیتی را بکار گیرد بلکه نباید تحت هیچ عنوان به آنها مسئولیت داده شود.

قاضی پور با بیان اینکه 2 تابعیتی ها یکی از راههای نفوذ در بدنه دولت هستند، افزود: دولت باید سریعا همه 2 تابعیتی ها را از وزارتخانه ها و دستگاهها و حتی نهاد ریاست جمهوری اخراج کند.

وی تاکید کرد: 2 تابعیتی ها باید حذف شوند تا ورود جاسوس به شبکه دولتی ممنوع شود.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضد انقلاب برای نفوذ در نظام و بدنه دولت فعال است، گفت: دشمنان مرتب در حال جاسوسی و از طرق مختلف به دنبال تحقق اهداف خود هستند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG