1403/02/01 14:56


213047
تاریخ انتشار: 1397/03/12 00:28
امام جمعه باشت:
حجت الاسلام عبودی به شهرداری باشت و رتبه برتر شدن این نهاد در استان اشاره و گفت: بسیار خوشحالم که بازهم نام باشت با سربلندی بر سر زبان ها افتاده است،حقیقتا که شهردار و پرسنل شهرداری در این چندماهه با تمام توان تلاش کردند که جای تقدیر و تشکر از همه آن ها داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از باشت ؛ حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان باشت با اشاره به شب های قدر و شهادت امام علی (ع) گفت: قرآن میفرماید شب قدر بهترین شبها برای انسان است،شبی که برابر با هزاران شب است.
وی افزود: در شب قدر اتفاقی می افتد که ثواب آن برابر با هزاران شب است،خداوند بدون اختیار ما نمیخواهد چیزی را برای ما بنویسد.در این شبها مقدرات هر انسان نوشته می شود.با این دیدگاه به سمت این شبها برویم که آمده ایم تغییر کنیم و اشتباهات گذشته را جبران کنیم.
خطیب جمعه باشت تصریح کرد: انسان باید از شب های قدر درک داشته باشد و از خداوند درخواست کمک و بخشش کنند.خداوند چشم به راه گفتن و درخواست کردن انسان از ایشان است.در این شبها طلب غفران و رحمت از خداوند داشته باشیم.
وی با اشاره به مهم بودن و پرخیر بودن شبهای قدر تصریح کرد: در شب ۱۹تقدیر ها نوشته میشود در شب ۲۱قدر تقدیرها حتمی میشود و در شب ۲۳ماه رمضان امضاء می شود،هر سه شب مهم است ، حضور مردم در جمع بودن نیز از برکات بالایی برخوردار است. امام جمعه باشت به شهادت امام علی(ع) در شب های قدر اشاره و گفت: در شب های قدر امام علی(ع) را صدا بزنیم و از ایشان طلب یاری کنیم که واسطه بخشش ما انسان ها باشد.
امام جمعه باشت  به شهرداری باشت و رتبه برتر شدن این نهاد در استان اشاره و گفت: بسیار خوشحالم که بازهم نام باشت با سربلندی بر سر زبان ها افتاده است، حقیقتا که شهردار و پرسنل شهرداری در این چند ماهه با تمام توان تلاش کردند که جای تقدیر و تشکر از همه آن ها داریم.
وی ضمن تبریک به شهردار باشت و شورای شهر تصریح کرد: هر نهادی که برای مردم تلاش کنند همیشه از کار نیک آنها سخن گفته ام،کارهای عمرانی و پروژه هایی که شهرداری در سطح شهرستان انجام داده اند را به وضوح می بینیم. امیدوارم که زحمات و خدمات شهردار و پرسنل شهرداری در نزد خداوند نیز محفوظ باشد.
خطیب جمعه باشت گفت: شهردار باشت نیز از یک کار مردم بسیار ناراحت هستند و آن آتش زدن مزارع کشاورزی توسط کشاورزان است.این یک مشکل است و نباید این مسئله دیگر در شهرستان رخ دهد.
وی افزود: شهردار محترم وظیفه ندارند آتش نشانی را به بیرون از شهر بفرستد. مانند ممنوعیت کشت برنج در شهرستان با این مسئله نیز باید برخورد جدی شود.
حجت الاسلام عبودی به ۱۴خرداد ماه سالروز شهادت امام خمینی (ره) اشاره و گفت: برنامه های در این زمینه خواهیم داشت و درخواست میشود مردم در مراسم باشکوه رحلت امام شرکت کنند.
خطیب جمعه باشت اظهار کرد: بخش زیادی از مشکلات در کشور که تاکنون حل نشده است به دلیل ان است که با تفکرات امام خمینی(ره) پیش نرفته اند.بخشی از مشکلات اقتصادی به دشمن برمی گردد ولی بخش عظیم ان مشکلات و مدیرت های داخلی است، بانک ها الوده به ربا هستند و برخی وام ها مردم را بیچاره کرده است.
حجت الاسلام عبودی به قیام ۱۵خرداد اشاره تصریح کرد: طرح لایحه ایالتی و ولایتی که در آن قرآن را حذف کرده بودند و میخواستند از تورات و انجیل تبعیت کنند که امام خمینی (ره) ضد این کار سخنرانی کردند و باعث دستگیری ایشان شد.
خبرنگار/فتح الله پوران پور




Copy Right 2013 Artmis.ORG