1403/01/31 17:56


213131
تاریخ انتشار: 1397/03/18 22:52
در آخرین جمعه ماه رمضان و همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم در شهر ایذه مرکز شهرستان ایذه برگزار شد

بنا به گزارش دریافتی پایگاه خبری عصرجهان، در آخرین جمعه ماه رمضان و همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم در شهر ایذه مرکز شهرستان ایذه برگزار شد

مردم متدین و روزه دار ایذه همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی را محکوم کردند.
راهپیمایی روز جهانی قدس امروز (18 خرداد) در آخرین جمعه  ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر ایران اسلامی در شهرستان ایذه برگزار شد.
راهپیمایی روز قدس در ایذه از ساعت یازده صبح امروز (جمعه) از مسیر میدان امام علی(ع) تا مصلی امام‌ خمینی(ره) این شهر با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم متفاوت و پرشورتر از سالهای گذشته برگزار شد.
مردم استکبار ستیز، خداجوی و روزه دار ایذه در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی چون "الله اکبر، خامنه ای رهبر"،"مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" از جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و حامیان مستکبر این رژیم خونخوار اعلام بیزاری کردند.
خبرنگار: فیروز بیگلری




Copy Right 2013 Artmis.ORG