1403/02/01 18:39


213197
تاریخ انتشار: 1397/03/22 00:49
انتخاب رئیس هیئت فوتبال خوزستان/سهم شهرداری اهواز از درآمد نفت تولید اهواز چقدر است؟!/پورموسوی: فولاد از فردا وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود/ فراری دادن برادر انگیزه حمله مسلحانه به خودروی حامل زندانیان/واحد یک نیروگاه مسجدسلیمان به شبکه سراسری پیوست

عصرجهان- تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری خوزستان در سایر رسانه ها-جهت دریافت متن کامل خبر بر روی (ادامه خبر) کلیک نمائید

فراری دادن برادر انگیزه حمله مسلحانه به خودروی حامل زندانیان
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامشیر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عامل تیراندازی به خودروی حامل زندانیان در جاده رامشیر - رامهرمز شناسایی شده است او برای فراری دادن برادر زندانی‌اش دست به چنین کاری زده است. (ادامه خبر)

تجمع اعتراضی پرسنل گروه ملی فولاد /ترافیک سنگین در کیانپارس
کارکنان شرکت گروه ملی فولاد از صبح امروز بار دیگر در تجمع مقابل استانداری خواستار رسیدگی به وضعیت شرکت و پرداخت حقوق‌های معوقه خود شدند.
در این تجمع که به منطقه کیانپارس هم کشیده شد، کارکنان و کارگران معترض با بستن خیابان، برای ساعاتی موجب ترافیک شدید خودروها در این منطقه شدند. (ادامه خبر)

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان انتخاب شد
 مجمع انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان، امروز با حضور نایب رئیس فدراسیون فوتبال، نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار و عبدالکاظم طالقانی به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد. (ادامه خبر)

گزارشی از از وضعیت بهداشت و درمان در ایذه/
کمبود پزشک متخصص و تردد پزشکان کارآموز در ایذه
شهرستان ایذه به عنوان یکی از پر جمعیت‌ترین مناطق استان خوزستان و دروازه ورودی استان از ناحیه شرق و محور اتصال خوزستان به استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان همواره از نظر ترانزیت و حمل و نقل مورد توجه بوده و در کنار این مسئله وجود باغات و اماکن گردشگری در آن باعث شده که در طول ایام سال این شهرستان شاهد حضور جمعیت زیادی از هم استانی‌ها و هموطنانمان باشد. (ادامه خبر)

شهردار اهواز: جریان هایی برای نا کارآمد جلوه دادن شهرداری وجود دارد/سهم شهرداری اهواز از درآمد نفت تولید اهواز چقدر است؟!
منصور کتانباف: جریان هایی برای نا کارآمد جلوه دادن شهرداری وجود دارد که می خواهند شهرداری را تضعیف کنند. ما با اصلاح سیستم از طریق مختلف از قبیل ایجاد نرم افزارهای واسط دنبال سالم سازی هستیم و دنبال مچ گیری نیستیم. (ادامه خبر)

پورموسوی: فولاد از فردا وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود
سیداکبر پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال استان که امروز (دوشنبه) در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فولاد خوزستان از فردا (سه‌شنبه) وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود (ادامه خبر)

واحد یک نیروگاه مسجدسلیمان به شبکه سراسری پیوست
فرهاد علیدوستی مدیرعامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان گفت: با آغاز سال 1397 روند تعمیرات سالیانه واحدها به منظور آمادگی در شرایط پیک شبکه در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا واحدهای 1 و 2 این نیروگاه برای انجام تعمیرات سالیانه با اخذ مجوزهای لازم از شبکه خارج شدند. (ادامه خبر)

برچسب ها:
ایستگاه خبر ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG