1403/02/01 19:42


213217
تاریخ انتشار: 1397/03/23 15:48
معضل فاضلاب ماشین های لجن کش در یاسوج به قوت خود باقی است

عصرجهان-سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: معضل فاضلاب ماشین های لجن کش به قوت خود باقی است و اقداماتی در راستای رفع معضلات اجرایی خواهد شد .
محسن مرادی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان بویراحمد افزود: در خصوص لجن کش ها و معضلات به وجود آمده پیرامون فعالیت آنها، مقرر شد که کارگروهی با حضور آبفای شهری، میراث فرهنگی، شهرداری، محیط زیست و مرکز بهداشت شهرستان با هدف رفع این مشکل تشکیل شود .

وی با اشاره به عدم رعایت اصول بهداشتی توسط برخی از نیروهای شرکتی شهرداری بیان کرد: با توجه به عدم رعایت اصول بهداشت حرفه ای برخی از کارگران شهرداری، مصوب شد که مرکز بهداشت شهرستان از روند فعالیت و سطح بهداشت شرکت ها و نیروهای خدماتی شهرداری بازدید کند .
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: نتیجه این بازدید ها به شهرداری اعلام خواهد شد تا در صورت نیاز دوره های آموزشی با جامعه هدف کارگران و پیمانکاران از طریق واحد بهداشت حرفه ای محقق شود .
مرادی با تاکید بر رفع مشکلات احتمالی گرمابه های این شهرستان، تصریح کرد: بهداشت گرمابه های عمومی بسیار مهم است و کارشناسان بهداشت محیط، مشکلات بهداشتی گرمابه های عمومی را احصا و به شهرداری گزارش کنند .
وی ادامه داد: ‌همچنین رفع ترافیک خیابان بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج و کیلینیک ها، ساماندهی وضعیت فاضلاب بیمارستان ها و فاضلاب بازارچه میگو و ماهی مرکز استان از اهم مصوبات جلسه بود.

م/ایسنا




Copy Right 2013 Artmis.ORG