1403/01/10 04:28


213218
تاریخ انتشار: 1397/03/23 15:52
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خواستار عدم برگزاری یادواره‌های شهدا به صورت طایفه‌ای و ایلی شد و گفت: یادواره‌های شهدا باید با هدف توانمندسازی جامعه ایثارگری و ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی برگزار شود.

عصرجهان-سیدمنصور موسوی ظهر امروز در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر بهره‌برداری مؤثر از گلزارهای مطهر شهدا به عنوان مراکز فرهنگی ماندگار، اظهار داشت: برگزاری برخی جلسات شورای اداری استان، تودیع و معارفه مدیران و کارگاه‌های آموزشی مربوط به آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌هایی است که می‌توان به منظور اثربخشی بیشتر در گلزارهای شهدا برگزار کرد.

وی افزود: تفاهم‌نامه اجرایی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به منظور ساماندهی کنگره‌ها، یادواره‌ها و یادمان‌های شهدا در راستای برگزاری مراسمات در شأن شهدا با مشارکت نهادها و عموم مردم منعقد شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری یادواره‌ها و مناسبت‌های مختلف مربوط به شهدا با همکاری بنیاد شهید و سپاه و با همکاری فرمانداری‌ها از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.
موسوی با بیان اینکه در برگزاری یادواره‌ها تلاش می‌شود مناطق محروم و کمتر دیده شده در اولویت قرار گیرند، عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود هیچ دستگاهی بدون هماهنگی با بنیاد شهید و سپاه حق برگزاری یادواره را نداشته باشد.
وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد جهت مشارکت حداکثری مردم در برنامه‌های جدید و جوان پسند و ارزشی در یادواره‌ها اجرایی می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خواستار عدم برگزاری یادواره‌های شهدا به صورت طایفه‌ای و ایلی و عدم برگزاری پشت سر هم و تکراری یادواره‌های شهدا شد.
موسوی گفت: یادواره‌های شهدا باید به صورت موضوعی و آرمانی با نگاه عدالت‌محوری، سبک زندگی ایرانی-اسلامی، سبک زندگی شهدا و با هدف توانمندسازی جامعه ایثارگری برگزار شود.

م/تسنیم




Copy Right 2013 Artmis.ORG