1403/02/01 11:22


213501
تاریخ انتشار: 1397/04/12 15:39
فعالیت در بازار نقل و انتقالات برای تیم‌ها و بازیکنان خوزستانی همچنان ادامه دارد.

عصرجهان-در حالی که روز به روز به آغاز لیگ برتر در فصل جدید نزدیک می‌شویم، 4 نماینده خوزستان در لیگ برتر شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند هر چند به‌نظر می‌رسد هیچ‌کدام نتوانسته‌اند آن‌طور که باید و شاید و در قامت یک تیم مدعی یارگیری کنند.

فولاد خوزستان

فولاد خوزستان از حدود 6 روز پیش فعالیت خاصی در نقل و انتقالات نداشته و آخرین بازیکنی که جذب کرده ناصر سالاری است. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد هادی حبیبی‌نژاد و یوسف وکیا دو بازیکن جوان فولاد که از محصولات آکادمی این باشگاه هستند از این تیم جدا می‌شوند. همچنین هنوز هم از تمدید قرارداد ایمان مبعلی و ایوب والی دو بازیکن با تجربه این تیم خبری نیست و به احتمال فراوان مبعلی فولاد را ترک می‌کند.

صنعت نفت آبادان

طلایی‌پوشان آبادان نیز پس از جدایی دو بازیکن برزیلی خود، دو هافبک با کیفیت خریدند و به‌نظر می‌رسد پس از به خدمت گرفتن بهنام برزای و جذب احتمالی لوئیز سوارز پلاتینی تقریبا ترکیب خود را برای فصل جدید کامل کرده و شاید با جذب یکی دو بازیکن دیگر به کار خود در بازار نقل و انتقالات پایان دهد. همچنین مجتبی رشیدی بازیکن جوان و سابق استقلال اهواز نیز از این تیم جدا شده و به‌زودی تیم جدید خود را معرفی می‌کند.

استقلال خوزستان

هنوز هم نمی‌توان در ستون بازیکنان جذب شده استقلال خوزستان نام بازیکنی را ثبت کرد زیرا هنوز هم کادر مدیریتی این تیم مشخص نشده است. این در حالی است که سه روز پیش سیدسیروس نعمتی‌نژاد به‌عنوان سرمربی جدید این تیم مشخص شد اما هنوز هم کادرفنی این تیم و زمان آغاز تمرینات مشخص نشده و هنوز بلاتکلیفی در این تیم دیده می‌شود. از سویی شنیده می‌شود بحث پیوستن یونس دلفی پدیده جوان فصل قبل استقلال به بشیکتاش ترکیه لغو شده است ولی مذاکرات وی با تیم‌های دیگر ادامه دارد. آنچه واضح است جدا شدن حداقل 10 بازیکن این تیم است که کار سرمربی جدید این تیم را برای اصلاح مجدد ساختار ترکیب استقلال خوزستان برای فصل جدید را سخت می‌کند.

نفت مسجدسلیمان

پس از آغاز به کار عبدالله ویسی در نفت مسجدسلیمان روند کار این تیم شکل بهتری گرفته و آن‌ها با آغاز تمرینات خود در مسجدسلیمان سروشکل بهتری به خود گرفته‌اند. روز گذشته 4 بازیکن اصلی این تیم که ماندن‌شان از دغدغه‌های هواداران نفت بود، قرارداد خود را تمدید کردند. میداودی، میری، عسکری و صادقی در مسجدسلیمان ماندگار شدند تا در کنار بازیکنان جدید این تیم برای موفقیت در فصل جدید تلاش کنند. این در حالی است که اسماعیل شریفات و حکیم نصاری نیز هنوز به‌طور رسمی خبر توافق خود با این تیم را تأیید نکرده‌اند ولی آرش افشین و عادل کلاه‌کج به این تیم ملحق شده‌اند.

دیگر خوزستانی‌ها

احمد جبوری بازیکن سال پیش نساجی که با این تیم به لیگ برتر صعود کرده بود به بادران تهران در لیگ دسته اول پیوست. 

امین جهان کهن بازیکن سابق تیم ملی جوانان و فولاد خوزستان که فصل قبل در ملوان بود به مس کرمان پیوست.

مهدی دغاغله بازیکن سابق پرسپولیس نیز به شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته اول پیوست/فارس




Copy Right 2013 Artmis.ORG