1403/02/01 02:49


213571
تاریخ انتشار: 1397/04/16 20:08
تمامی ادارات دولتی، بانک ها و شرکت های خوزستان به دلیل پیش بینی افزایش دما و به منظور کاهش مصرف برق، روز چهارشنبه هفته جاری تعطیل شدند.

عصرجهان- اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به افزایش دمای هوای استان در روز چهارشنبه 20 تیرماه و لزوم پایداری شبکه برق و دستور استاندار خوزستان در این خصوص فعالیت ادارات و بانک‌های استان در این روز تعطیل اعلام می‌شود.
در این اطلاعیه آمده است کارکنانی که قصد سفر به خارج از خوزستان را دارند می‌توانند روز سه‌شنبه را از مرخصی استحقاقی استفاده کنند و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی با آن‌ها همکاری لازم را داشته باشند.
چهارشنبه گذشته نیز به دلیل دمای بیش‌ازحد هوا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی استان خوزستان تعطیل رسمی اعلام شد.
هر چند این تدبیر برای صرفه‌جویی در برق و جلوگیری از خاموشی گرفته شده است اما جالب است بدانید مقامات ایالت کبک کانادا خبر داده‌اند موج بی‌سابقه گرما در این ایالت، تاکنون جان ۵۴ تن را گرفته است. پس خوزستانی‌های عزیز در این گرمای بالای 50 درجه حسابی مواظب خود باشید و البته نیم‌نگاهی هم به مصرف برق بیندازید.
چرا که همین امروز خبری منتشر شد که در دمای بیش از ۵۰ درجه ظهر، برق بخشی از مناطق اهواز قطع شده است و این یعنی خاموشی در صورت عدم صرفه‌جویی در برق در کمین ماست.




Copy Right 2013 Artmis.ORG