1403/01/10 05:52


214137
تاریخ انتشار: 1397/05/20 00:18
امام جمعه باشت:
حجت الاسلام عبودی با بیان اینکه نیروهای استخدام شده در شبکه بهداشت و درمان باشت بدون قانون، آیین نامه و آزمون و تنها با رابطه و پارتی به کار گرفته شده اند از نماینده مردم شهرستان و مسئولان قضایی خواست تا به موضوع ورود و با قانون ستیزان برخورد نمایند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصرجهان، حجت الاسلام عبودی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مورد اعتراضات مردم در بکارگیری نیروهای غیرقانونی در شبکه بهداشت شهرستان باشت، اظهار داشت: چند هفته ای و با کنایه در مورد این موضوع سخن گفتم اما ظاهراً این موضوع خاتمه پذیر نیست و هر روز شاهد اخبار جدیدی از این بی قانونی ها هستیم.

وی خطاب به مسئولین، ابراز داشت: چرا خیانت می کنید؟ چرا حق مردم را سلب می کنید؟ مگر جوانان دیگر حق ندارند؟

حجت الاسلام عبودی ادامه داد: در خبرها خوانده ام که نماینده محترم مردم گچساران از دانشگاه علوم پزشکی درخواست کرده اند تا لیست ها منتشر شود، این بی قانونی ها در شبکه بهداشت شهرستان باشت هست و شما باید بررسی ها را در این دستگاه انجام دهید.

وی با بیان اینکه این نیروها بدون قانون، آیین نامه و آزمون و تنها با رابطه و پارتی به کار گرفته شده اند از نماینده مردم شهرستان و مسئولان قضایی خواست تا به موضوع ورود و با قانون ستیزان برخورد نمایند. 

حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: رییس دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار شهرستان لازم است هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی نمایند.

امام جمعه باشت بیان داشت: وزیر کشور به فرمانداران و استاندار دستور داده اند که خواسته مردم ظرف مدت 24 ساعت پاسخ داده شود اما قریب به یک ماه است که این موضوع عنوان شده و هنوز به مردم پاسخی داده نشده است. 

حجت الاسلام عبودی تأکید کرد: مسئولان باید به مردم جواب دهند و در غیر اینصورت به عنوان امام جمعه این شهر اقدام خواهم کرد.

وی افزود: من برای حق مردم آبرو و جایگاه خود را می گذارم و اجازه فامیل بازی به هیچ مسئولی نمی دهم.

امام جمعه باشت در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی «ع» و فاطمه زهرا«س» گفت: با این ازدواج که مورد تأیید خداوند بود خانوده ای شکل گرفته که مکرر مورد تمجید پیامبر اکرم «ص» بود و وجود این دو بزرگوتر موجب برکات بزرگی است.

حجت الاسلام عبودی ابراز داشت: در سالروز این ازدواج نباید تنها به تعریف و تمجید اکتفا کرد بلکه باید به صورت عملی به آنها خود را نزدیک کرده و با الگو قرار دادن آنها در مبحث ازدواج ، انتخاب و مراسمات ازدواج در راه این زوج آسمانی گام برداریم. 

وی با بیان اینکه جامعه ما دچار مشکلات فراوانی است، پرهیز از چشم و هم چشمی ها و رقابت کردن های نابجا را مذموم دانست و گفت: باید با توکل برخدا سختی ها را کنار زده و کارها را آسان کنیم. 

امام جمعه باشت در ادامه به سالروز جنگ 33 روزه حزب الله لبنان مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم مدعی صهیونیستی به نصور نابودی حرب الله به جنوب لبنان حمله کرد اما باور نمی کرد که یک گروه در مقابل آنها 33 روز دوام بیاورد و دستاورد آن خوار کردن ارتش تا دندان مسلح صهیونیست در دنیا بود و به دنیا ثابت شد که ادعاهای آنها پوچ است. 

حجت الاسلام عبودی ابراز داشت: حزب الله لبنان در مقابل داعش که مورد حمایت دنیا بود توانست مبارزه کند و هم از لبنان حمایت کرد و هم از مرزهای آن و در سوریه نیز خود را نشان داد و شهدای زیادی تقدیم کرد. 

امام جمعه باشت در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در فضای مجازی اعلام عمومی برای برگزاری تجمع بعد از خطبه های نماز جمعه شده بود که این موضوع را به شدت تکذیب می کنیم زیرا این شایعات توسط کسانی است که می خواهند از این تجمعات سوء استفاده کنند و اگر قرار بر تجمع باشد حتماً از طریق مراجع قانونی اعلام خواهد شد .

حجت الاسلام عبودی مردم و نمازگزاران را به هوشیاری در برابر نقشه های بدخواهان نظام دعوت کرد و ادامه داد: مردم ما در تمام عرصه ها سنگ تمام گذاشته اند و مسائل پیش آمده را نتیجه بی تدبیری می دانیم نه تحریم ها، زیرا از اول انقلاب تا کنون با تحریم روبرو بوده ایم ولی شدت و ضعف داشت.

وی ادامه داد: تحریم های خاصی اعمال نشد اما ارز بالا رفت و با ورود دستگاه قضایی به موضوع مشخص شد که برخی از مسئولین در این امر دخیل بوده اند.

امام جمعه باشت با بیان اینکه مردم ما خواهان برخورد قانونی با اخلالگران اقتصادی هستند . دستگاه قضایی باید به گونه ای که مردم توقع دارند برخورد کنند.

وی ادامه داد: باید افراد متخلف را در ر سانه ملی معرفی و اخلالگران اقتصادی را اعلام کنند. 

حجت الاسلام عبودی بیان داشت: با برخورد قاطع با اخلالگران اقتصادی اعتماد مردم برمیگردد توقع ما از از مردم هوشیاری در مقابل سوء استفاده کنندگان است.

وی ابراز داشت: مردم ما مشکل اقتصادی دارند اما عده ای می خواهند علاوه بر مشکل اقتصادی، مشکل امنیتی نیز ایجاد کنند که باید مواظب بود زیرا اگر مردم نان شب نداشته باشند اما امنیت بسیار مهم است.

خبرنگار / فتح الله پوران پور




Copy Right 2013 Artmis.ORG