1403/01/28 17:41


214155
تاریخ انتشار: 1397/05/22 00:31
حکمت الله سنایی به طول انجامیدن پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی را به عنوان یکی از عوامل نارضایتی مردم دانست و گفت: ایستگاه برق لیکک از این لحاظ رکورددار است و انتظار می رود پس از ۱۱ سال به این بلاتکلیفی پایان داده شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، ظهر امروز یکشنبه به منظور تعیین تکلیف ایستگاه برق ۱۳۲ کیلو‌ولتی شهرستان بهمئی مهندس عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس، حکمت الله سنایی فرماندار، حجت الاسلام افروغی امام جمعه، کوثری رئیس اداره برق نشستی در محل دفتر کار مهندس دشت بزرگی مدیر عامل برق استان خوزستان تشکیل شد


بنا به گزارش دریافتی در این جلسه فرماندار بهمئی با اشاره به مشکلات برق شهرستان از جمله: ضعف ولتاژ، نوسان برق و آسیب های پیدا و پنهان ناشی از آن گفت: تاثیر برق بر سایر حوزه ها غیرقابل انکار است و شهرستان بهمئی به عنوان شهرستانی که در مسیر توسعه قرار گرفته است نیاز به برق پایدار دارد.
ایشان ضمن تشکر از مردم در مصرف بهینهٔ برق گفت: با همکاری مردم و تلاشهای مسئولین برق شهرستان و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، تابستان امسال مشکلات برق شهرستان به خوبی مدیریت شد، که لازم می‌دانم در این خصوص «به ویژه» از مردم عزیز شهرستان تشکر کنم.
ایشان به طول انجامیدن پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی را به عنوان یکی از عوامل نارضایتی مردم دانست و گفت: ایستگاه برق لیکک از این لحاظ رکورددار است و انتظار می رود پس از ۱۱ سال به این بلاتکلیفی پایان داده شود.
فرماندار بهمیی در پایان بر پیگیری فرمانداری برای حل معارضات و اختصاص اعتبارات لازم برای پروژه مذکور تأکید کرد.


گزارشگر ما افزود: مهندس عدل هاشمي پور نماینده مردم در مجلس ضمن تشكر از مديرعامل شركت توزيع برق استان خوزستان و عوامل ايشان بابت تكميل ايستگاه برق چرام خواستار اهتمام جدي براي شروع عمليات اجرايي ايستگاه برق بهمئي با توجه به فرسایشی شدن عملیات اجرایی احداث ایستگاه شد و عنوان کرد: با عنايت به افت ولتاژ و نوسانات برق و از طرفي فعال شدن كارخانه هاي صنعتي در شهر ليكك در آينده نزديك ضرورت دارد كه خط و پست ايستگاه مذكور در كوتاه ترين زمان ممكن به اتمام برسد.
هاشمي پور ادامه دادند: با توجه به بعد مسافت و محرومیت بخش دیشموک و همچنین افت شدید ولتاژ در این منطقه خواستار احداث ایستگاه برق در آن منطقه گردید.
در این جلسه آقای دشت‌بزرگی مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان ضمن تأکید بر حل مشکل ایستگاه مذکور گفت: احداث خط انتقال و پست ایستگاه لیکک در دستور کار است و مناقصه خط انتقال با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان انجام شده و مناقصه پست نیز با ۹۰ میلیارد تومان اعتبار به زودی انجام خواهد شد و انشالله در سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.
در این جلسه مهندس دشت بزرگي ضمن تاکید بر نیاز مردم‌ و صنعت حوزه انتخابیه کهگیلویه به برق پایدار گفت: در خصوص چگونگي تكميل ايستگاه هاي برق چرام و همچنين ايستگاه برق بهمئي برنامه ریزی و نقشه راه و‌ برنامه داریم.
کانال تلگرامی نماینده مجلس مصوبات جلسه را به شرح زیر منتشر نمودند:
١- نماینده مردم شریف شهرستان های چهارگانه حمایت جدی خود را در رابطه با تامین مالی به منظور احداث ایستگاه برق و خط انتقال هم از طریق وزارت نیرو و هم در کمیته برنامه ریزی شهرستان با همکاری فرماندار بهمئی بعمل آورند.
٢- مسئولین شهرستان بهمئی از جمله فرماندار، امام جمعه و مدیر برق شهرستان اقدام عاجل را در خصوص رفع معارض مسیر خط انتقال برق بعمل آورند.
٣- برنامه زمان بندی احداث ایستگاه برق شهرستان بهمئی و خط انتقال آن به نحوی تنظیم گردد که تا پایان شهریور ٩٨ به بهره برداری برسد.
۴- مسئولین شهرستان کهگیلویه از جمله نماینده مردم کهگیلویه، فرماندار محترم و بخشدار دیشموک با همکاری منابع طبیعی کهگیلویه یک هکتار زمین جهت احداث ایستگاه برق دیشموک در اختیار شرکت توزیع برق خوزستان قرار دهند.
۵- باعنایت به اینکه زمین مورد نیاز جهت احداث ایستگاه برق شهرستان لنده تملک گردیده در اسرع وقت با مشخص کردن پیمانکار عملیات اجرایی شروع گردد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG