1403/01/10 16:36


2189
تاریخ انتشار: 1393/07/02 16:05
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
مدل مانتو بلند قرمز رنگی را مشاهده می نمایید که قسمت بالاتنه آن دو تکه می باشد. این مانتو بلند قرمزرنگ دارای نوارهای سفیدرنگ زیبایی می باشد.اینمدل مانتو بلند جدید را می توان با مدل شلوار سفیدرنگ پاچه گشاد و روسری کرم رنگ ست کرد.

مدل مانتو بلند قرمز رنگی را مشاهده می نمایید که قسمت بالاتنه آن دو تکه می باشد. این مانتو بلند قرمزرنگ دارای نوارهای سفیدرنگ زیبایی می باشد.اینمدل مانتو بلند جدید را می توان با مدل شلوار سفیدرنگ پاچه گشاد و روسری کرم رنگ ست کرد.
مدل مانتو ترک مناسب برای همه مکان ها

این مدل مانتو بلند جدید سرمه ای رنگ فوق العاده زیبا می باشد. این مدل مانتو بلند دارای یقه انگلیسی می باشد و قسمت بالاتنه این مدل مانتو دارای طرح شل و شیکی می باشد. این مدل مانتو جدید بلند را می توان با مدل شلوار سفیدرنگ و روسری کرم رنگ ست نمود.
مدل مانتو ترک مناسب برای همه مکان ها

مدل مانتو بلند جدید بسیار زیبا که طرح این مدل مانتو چهارخانه می باشد و دارای طراحی شیک و کم نظیری می باشد. این مدل مانتو بلند دارای کمربند سرمه ای رنگ زیبا به همراه یقه ست شده با آن می باشد و می توان آن را با یکمدل روسری قرمز رنگ شیک ست کرد.
مدل مانتو ترک مناسب برای همه مکان ها

مانتو بلند جدید و شیک بسیار زیبا که این مدل مانتو نیز چهارخانه می باشد و در طراحی چهارخانه آن از رنگ های کرم و آبی و قهوه ای استفاده شده است. اینمدل مانتو بلند دارای کمربند مدل جدید قهوه ای رنگ می باشد و می توان آن را با مدل شلوار آبی پاچه کوتاه زیبا و یک مدل کیف بسیار زیبای فشن ست نمود.
مدل مانتو ترک مناسب برای همه مکان ها

مدل مانتو صورتی رنگ شیک که جزو دسته مانتوهای ساده و کلاسیک قرار دارد و می توان این مدل مانتو بلند جدید صورتی رنگ را که طرح یقه ها و سر آستین های آن گیپور می باشد را با یک مدل شلوار و روسری سفید رنگ ست نمود.
مدل مانتو ترک مناسب برای همه مکان ها

همچنین:




Copy Right 2013 Artmis.ORG