1403/02/07 08:53


224632
تاریخ انتشار: 1397/06/20 22:19
سرمربی با دانش و بی ادعا تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان از تیم خود در مقابل عقاب تهران به نیکی یاد کرد

عصر جهان؛فیروز بیگلری-داریوش یزدی سرمربی با دانش تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان در حاشیه بازی تدارکاتی با تیم فوتبال عقاب تهران با نیکی از تیم حریف یاد کرد.

وی در ادامه با بیان تیم عقاب از انسجام خوبی برخوردار بود اظهار داشت: تیم عقاب علیرغم اینکه روز گذشته بازی، در لیگ تهران بازی داشتند و هر چند در مقابل ما نیز شکست خوردند اما واقعا تیم منسجمی داشتند که در بعضی از زمان بازی عملکرد فوق العاده ای داشتند.

یزدی در مورد بازیکنان تیم فوتبال عقاب تهران گفت: این تیم از بازیکنان خوبی بهره می برد که از الان می توان بیان داشت که چند بازیکن عقاب توانایی حضور در لیگ های بالاتر را دارد و مطمئنا با توجه به شرایط سنی که داشتند حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

داریوش یزدی سرمربی کاردان تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان در پایان ضمن‌ تمجدید از هادی حق جو سرمربی خوشنام خوزستانی عقاب تهران افزود: از اینکه یک فرزند خوزستانی هدایت تیم فوتبال عقاب تهران را بر عهده دارد باعث خوشحالی هست و برای ما افتخار است که آقای حق جو به عنوان یک خوزستانی تیمی که تحت هدایتش است با اقتدار هفته ها در صدر جدول قرار دارند که جا دارد از زحمات وی تقدیر و تشکر کرد




Copy Right 2013 Artmis.ORG