1403/01/30 14:18


244810
تاریخ انتشار: 1397/07/02 23:41
کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: یکی از دلایل انتخاب فغانی برای قضاوت شهرآورد تهران ضعف داوری در هفته‌های اخیر بود.

عصر جهان-نوذر رودنیل کارشناس داوری فوتبال کشور در پاسخ به سؤالی که دلیل انتخاب علی‌رضا فغانی در این برهه برای قضاوت دیدار دربی تهران چیست، اظهار کرد: به نظر من یکی از دلایل می‌تواند به قضاوت‌های ضعیفی برگردد که در طول این چند هفته از لیگ برتر فوتبال کشور و جام حذفی از داوران فوتبال کشورمان شاهد بودیم.
کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: البته در بازی دربی، شاهین کمک داور جوانی است که همراه با فغانی و یکی دیگر از کمک داوران جام جهانی در این دیدار قضاوت خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: اگر داوران ما در برخی از مسابقات ضعیف عمل نمی‌کردند و جنجال به پا نمی‌شد بهتر بود که به جای آقای فغانی از داور دیگری در این بازی استفاده می‌شد.
رودنیل به برخی از داوری‌های ضعیف طی هفته‌های اخیر اشاره کرد و گفت: برای مثال داور بازی پرسپولیس و سپیدرود رشت بسیار قضاوت ضعیفی داشت.
وی از وقت مفید 52 دقیقه‌ای این دیدار به عنوان یکی از نقاط ضعف داوری بازی سپیدرود رشت و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: سوت‌های بی‌جای آقای صفایی موجب شد که بازی از سرعت بیفتد و وقت مفید بسیار کمی داشته باشد.
کارشناس داوری فوتبال کشور خاطرنشان کرد: در بازی نساجی قائمشهر و استقلال هم شاهد قضاوت خوبی از سوی آقای زرگر نبودیم و بازی نفت آبادان و پیکان هم که به تعطیلی کشیده شد و با همه این مشکلات که داوران در آن نقش داشتند کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت برای جلوگیری از جنجالی بزرگتر در بازی دربی از علی‌رضا فغانی استفاده کند که امتحان خود را در دنیای داوری فوتبال پس داده است(فارس)




Copy Right 2013 Artmis.ORG