1403/01/10 20:12


244896
تاریخ انتشار: 1397/07/09 17:08
حمید کرمی مربی جوان و خوش اخلاق یاسوجی به همراه عباس سرخاب بازیکن نامدار سابق تیم استقلال و تیم ملی هدایت تیم فوتبال جعلان در کشور عمان را بر عهده گرفتند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حمید کرمی مربی جوان و خوش اخلاق یاسوجی به همراه عباس سرخاب بازیکن نامدار سابق تیم استقلال و تیم ملی هدایت تیم فوتبال جعلان در کشور عمان را بر عهده گرفتند.
در همین خصوص حمید کرمی مربی ایرانی، کهگیلویه و بویراحمدی با تایید این خبر گفت: خدا را شکر می‌کنم که چنین افتخاری نصیب من شد تا به عنوان اولین مربی کهگیلویه و بویراحمدی افتخار مربی گری در کشوری دیگر را داشته باشم.
سرمربی سابق تیم فوتبال زاگرس یاسوج افزود: افتخار می‌کنم که در کنار عباس سرخاب یکی از مربیان خوش اخلاق و فهیم فوتبال کشورمان هستم و او را در امر مربی‌گری تیم فوتبال جعلان در لیگ فوتبال عمان همراهی می‌کنم.
وی با بیان این که تیم فوتبال جعلان یکی از تیم‌های پرطرفدار کشور عمان به شمار می‌رود که ۴ بازیکن خارجی در آن بازی می‌کنند خاطرنشان کرد یکی از بازیکنان این تیم به نام علی صابر عاقب قبلا در قطر همبازی هادی عقیلی در تیم قطری بوده است.
وی با بیان این که بار سنگینی بر دوش خود احساس می‌کنم افزود: امیدوارم که با کسب تجربه بیشتر در زمینه مربیگری فوتبال بتوانم روزی در استان کهگیلویه و بویراحمد دوباره هدایت تیمی بزرگ را عهده دار شوم.
حمید کرمی در پرونده کاری خود ریاست کمیته آموزش هیات فوتبال استان، آنالیزور تیم فوتبال شهرداری یاسوج، سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور و مدیر فنی تیم نفت امیدیه را در کارنامه دارد

(فارس)




Copy Right 2013 Artmis.ORG