1403/02/01 06:20


244973
تاریخ انتشار: 1397/07/15 22:33
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان باشت با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله نیروی انتظامی شهرستان باشت، بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان کالا مبلغ 6 میلیارد و 540 میلیون و 900 هزار ریال کالای قاچاق کشف کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان باشت برنامه های هفته ناجا در این شهرستان را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سرهنگ رضا چشم مهتاب با تبریک هفته ناجا به کلیه سبزپوشان حریم امنیت با بیان مهم ترین برنامه های اجرایی به مناسبت این ایام، اظهار داشت: به مناسبت هفته ناجا که از 13 مهرماه تا 19 مهرماه برگزار می شود برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است.


وی افزود: به همین مناسبت دیدار با امام جمعه شهر، سرکشی از خانواده های معظم شهداء ، کارکنان بازنشسته و بیماران بستری در بیمارستان صورت می گیرد.
چشم مهتاب شرکت در نماز دشمن شکن جمعه و ایراد سخنرانی فرمانده انتظامی شهرستان قبل از خطبه های نماز جمعه را از برنامه های پیش بینی شده در این هفته اعلام کرد و افزود: علاوه بر این افزایش ساعت ارائه خدمات پلیس های تخصصی به مردم در این ایام، قرائت پیام مهر که به امضای وزیر آموزش و پرورش رسیده و توسط فرمانده انتظامی در یکی از مدارس شهرستان قرائت خواهد شد، اعزام کارشناسان نیروی انتظامی به مدارس و بیان هشدارهای پلیسی به دانش آموزان، اهدای خون توسط پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان باشت، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور اعضای شورای اداری و شورای تأمین و پرسنل بازنشسته، برگزاری نشست با متنفذین و ریش سفیدان، برگزاری ورزش صبحگاهی در پارک سطح شهر، اجرای برنامه کوهپیمایی پرسنل نیروی انتظامی و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان باشت در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله مجموعه پرسنل تحت امر خود در شهرستان باشت، بیان داشت: در راستای تحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری پرسنل نیروی انتظامی شهرستان باشت در راستای حمایت از کالای ایرانی و فراهم آوردن بستر امن برای تولیدکنندگان داخلی اقدام به مبارزه جدی با قاچاقچیان کالا نموده اند و در این زمینه مبلغ 6 میلیارد و 540 میلیون و 900 هزار ریال کالای قاچاق کشف کرده اند.
چشم مهتاب از دستگیری قریب 35 نفر و توقیف 28 دستگاه خودرو در همین راستا خبر داد و گفت: در خصوص برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی بیش از 35 طرح در شهرستان باشت اجرا شد و علاوه بر این برنامه های مختلف حفظ امنیت در شهرستان از قبیل گشت ها، برگزاری جلسات تعاملی و حل اختلاف مردمی، اجرای بیش از 250 طرح کنترل و پاکسازی محورهای مواصلاتی و نقاط آلوده، کنترل محله محور، طرح روان سازی ترافیک شهری و اجرای برنامه های امنیت مراسمات مذهبی و راهپیمایی ها، پاسخگویی به بیش از 2100 تماس تلفنی به 110 و انجام عملیات از هفته ناجا 96 تا کنون از جمله فعالیت های همکاران ما در شهرستان باشت است.
وی تشکیل بیش از 1600 پرونده قضایی در 6 ماهه نخست سال جاری را از عمده فعالیت های نیروی انتظامی شهرستان باشت اعلام کرد و ادامه داد: علاوه بر این انجام 7870 مورد خدمات انتظامی، توقیف بیش از 370 خودرو متخلف، دستگیری 28 سارق و 35 قاچاق چی و خرده فروش مواد مخدر، ابلاغ 5925 فقره ارجاعات دادگستری، دستگیری بیش از 60 نفر مجرم، متهم و متخلف و ترد 100 نفر از اتباع خارجی از جمله این اقدامات بوده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان باشت از کاهش 46 درصدی آمار نزاع در شهرستان خبر داد و افزود: علاوه بر این در زمینه کشف مواد مخدر با افزایش 127 درصدی روبرو هستیم که این نشان از اقتدار نیروهای انتظامی در برخورد با قاچاقیان و سوداگران مرگ است.
چشم مهتاب همچنین کاهش 70 درصدی جرائم خشن در شهرستان را از شاخصه های برقراری امنیت در این شهرستان عنوان کرد و گفت: طبق آمار شهرستان باشت جزء سه شهرستان اول امن در استان کهگیلویه و بویراحمد است که این مهم تنها در سایه تعامل مدیران و مسئولین، متنفذین و ریش سفیدان ، مردم و اصحاب رسانه میسر شده است.
وی همچنین از افزایش 17 درصدی کشفیات قاچاق کالا در سطح شهرستان در طی یک سال گذشته خبر داد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان باشت در پایان از عموم مردم و مسئولین شهرستان باشت که با تعامل سازنده زمینه امنیت را فراهم آورده اند تقدیر و تشکر کرد.
خبرنگار/فتح الله پوران پور




Copy Right 2013 Artmis.ORG