1403/01/09 20:43


255029
تاریخ انتشار: 1397/07/21 14:28
شما از قول من بنویسید آقای خرم‌آبادی رفتن از معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور را تأیید کرد، از او علت را پرسیدیم که گفتند دادستان در جلسه معارفه و تودیع دلایل را بیان کردند.

معاون سابق امور فضای مجازی دادستانی کل کشور در واکنش به خبر رفتنش از این سمت می‌گوید علت رفتن از معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور «بماند.» اما در همین حال تأکید دارد اختلافی در کار نبوده و جواد جاویدنیا به پیشنهاد او انتخاب شده است.

به گزارش ایرنا، امروز صبح دادستان کل کشور خبر داد که جواد جاویدنیا جایگزین عبدالصمد خرم‌آبادی در معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور شده است.

خرم‌آبادی در پاسخ به این سؤال ایرناپلاس که از معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور کنار رفته یا برکنار شده است، گفت: اینکه برکنار شدم یا خودم رفتم، دیگر بماند.

او گفت علت این مسئله را باید از دادستان کل کشور پرسید.

خرم‌آبادی افزود: شما از قول من بنویسید آقای خرم‌آبادی رفتن از معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور را تأیید کرد، از او علت را پرسیدیم که گفتند دادستان در جلسه معارفه و تودیع دلایل را بیان کردند.

او در پاسخ به این سؤال که: پس شایعه اختلاف بین شما و دادستانی درست است؟ گفت: خیر! اصلاً اختلافی نبوده است. یک خرم‌آبادی جوان، انقلابی و خوب با انتخاب من جایگزین بنده شدند و من معاونت مهم‌تری را برعهده گرفتم.




Copy Right 2013 Artmis.ORG